-Megumi-
Belemártottam a kormos kezemet a vízbe, és jól lesikáltam róla a koszt. A fekete mocsok úgy töltötte be a tiszta vizű patakot, mintha csak egy árnyék úszna benne. Gyorsan megmostam az arcomat is.
A hideg víz jól esett a hosszú éjszaka után. Szinte megkönnyebbülten néztem a felkelő napot, ahogy bevilágítja az erdőt. A remény zászlajaként jelezte nekünk, hogy ezt az éjjelt is túléltük. Pár órája nem hittem, hogy le tudjuk rázni az Osakasokat. De megtettük, hála a vérfarkasok irányérzékének. Ha egyedül lettem volna, biztos hogy eltévedek. Így viszont az Osakasok tévesztettek utat a sűrű erdőben, míg mi nyugodtan visszamentünk a patakhoz, és megpihentünk a nem sokkal mellette ácsorgó kunyhóban.
- Na jó! Elég volt a hallgatásból - tette csípőre a kezét előttem Yuki. A farkát idegesen csapkodta maga mögött, szemében a kíváncsiság fénye csillant meg.
Sóhajtva a térdemre támaszkodtam és nagy nehezen felálltam. Már akkor fáradt voltam, pedig még állt előttünk egy nagy út is.
- Mire vagy kíváncsi? - tártam szét a karomat, mire Yuki határozottan karba fonta a kezét, és előrébb hajolt.
- Mindenre! - Figyeltem a fehér füleket, ahogy izgatottan mocorognak. Hiába mutat könyörtelenséget Yuki, a testbeszéde nem erről árulkodik. Ugyan nem láttam, de éreztem hogy Kuro a zöld szemével engem bámul. - Kezdjük azzal, hogy mégis mi volt ez a nagy robbanás? - csapott a közepébe, mire nekem felszaladt a szemöldököm.
- Felrobbantottam a nyugati bázist.
- Nyugati bázis? - rázta a fejét Yuki. - Mi van?
- Nem igaz, hogy nem hallottatok a nyugati és a keleti bázisról! Az a hely bűzlik a mágikus erőtől és a lőportól! - válasz helyett két értetlen szempárba ütköztem.
- Valószínűleg valamiféle pajzzsal vették körbe, nehogy kiszagoljátok - motyogtam leginkább magamnak.
- De mik ezek? - pislogott Kuro, mire sóhajtva leguggoltam a kavicsos talajra és a kezembe kaptam egy botot.
Lerajzoltam a patakot, északra egy nagyobb kört firkantottam, és bele egy "A" betűt véstem. Délre ugyanezt elvégeztem, csak egy "O" betűt rajzoltam bele. Keletre és nyugatra két kisebb kört firkáltam.
- Ezek a bázisok - böktem a két kisebb karikára. - Mint látjátok, elég közel vannak hozzátok. A két bázis arra szolgál, hogy eltartsák ott a lőporos hordókat. De nem átlagosak, ezeket megbűvölték mágiával. Több ideig ég, nagyobb a füstje, és hatalmas kárt tud okozni. Az eredeti terv az lett volna, hogy a keleti és a nyugati falatok elé ilyen hordókat raknak, majd felrobbantják - rajzoltam az "A" karika jobb és baloldalára erős vonalakat. - A füst eltompítja az érzékeitek és könnyebben be tudnak törni - felvéstem mindkét oldalra egy-egy nyilat, ami a kör belsejébe mutatott. - A nagy kavarodásban azt se fogjátok tudni, merre vagytok. És akkor jönnék én, az idézésemmel - böktem a kör elé. - A főkapunál. Nem tudtok majd megfelelően védekezni, és volt Akita klán, aztán meg már nem - fejeztem be, és hagytam egy kis szünetet, hogy meg tudják emészteni a tervet.
A néma csendben csak a patak csobogását hallottuk.
- De... - kezdtem bele megint, és kihúztam a baloldali kört. - A nyugati bázist már felrobbantottam.
- Akkor pusztítsuk el a keletit is - adta a számára logikus választ Yuki.
- Számítani fognak rá. Túl sokan fogják őrizni. Életveszély lenne odamenni és megpróbálni - ráztam a fejemet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vérfarkasok őrzője 》Befejezett《
LobisomemKét klán már ősidők óta harcban áll egymással. Az Akita - a vérfarkasok - és az Osaka klán - a nagy vadászok és varázslók - ez idő alatt már kellően gyűlölt ellenségekké váltak. Amíg a háború folyik, tiltott barátságok szövődnek a színfalak mögött...