Díj

388 12 12
                                    

Sziasztok! Kaptam egy különleges díjat, ismét Coleebree -től. Nagyon szépen köszönöm! A szabályokat megtaláljátok JudaS_D Suli Skill könyvében. De azért itt is leírom nagyjából:

Szóval írnod kell magadról 10 tényt. Utána kiválasztasz a történetedből egy tetszőleges karaktert (lehet akár több is), vagy ha nincs alkotásod a wattpadon, akkor lehet filmből/sorozatból egy szereplő, és vele együtt kell válaszolnod a kérdésekre. Ezután felteszel 20 kérdést a jelöltjeidnek.

Khm, nos, mivel eredetileg ez egy Judas díj, ezért elvileg Judasnak is benne kéne lennie. Szóval én itt egy kicsit csalni fogok, és kihagyom őt, mert öhm. Be kell vallamon valamit. Fogalmam sincs, hogy ki az a Judas. Annyit tudok, hogy egy karakter, aki kiszabadult a történetéből, és most a wattpadon élősködik. :D (Sorry). Szóval nem szeretném rosszul leírni, ezért inkább kihagyom, bocsi :/

Ha valamit nem értetek, nyugodtan kérdezzetek. 😊

Akkor vágjunk bele! 😁

10 magamról:

1. Ezen a héten most először indítottam be a számítógépet, ugyanis eddig nem volt rá időm. Durva, mert általában amikor hazajövök az első dolgom hogy leülök a gép elé a kajámmal és nézek egy videót vagy animét.

2. Állítólag úgy futok, mint egy pingvin.

3. Kaptam egy border collie-t, aki most 8 hetes, és kábé mindent - ami befér a szájába -, szétrág. Mangó (a kutya) hamarabb tanulta meg az "ül" szót, mint azt, hogy "nem szabad". Ezzel a szóval a mai napig barátkozik, pedig már egy hete folyamatosan mondogatom neki, mert nagyon, de nagyon rossz. De attól még szeretem.

4. Nagyon meglepődtem, amikor megtudtam, hogy az Aranymosáson csak két pozitív lektorit kapó mű volt. Aki nem tudja miről beszélek, annak érdemes megnéznie!

5. Jelenleg Mangótól nem tudok írni, ugyanis megbolondult, és visszabeszél. :D

6. Voltam könyvfesztiválon, ahol On Sai, és Róbert Katalin is dedikálta a könyvemet. *.* Mindketten nagyon kedvesek voltak.

7. Ma sikeresen nekimentem egy ajtónak futás közben. Vagy az tegnap volt? Ja, igen. Az tegnap volt.

8. Igen, mostanában szenilis vagyok.

9. Na mit írjak még... Jajj izé. Nem tudom.

Yuki: Mégis meddig akarsz megváratni? Ezernyi dolgom van még!

Én: Jajj ne már! Most elrontottad a meglepetést. T_T Olyan ünneprontó vagy.

Yuki: Ugyan már, én vagyok az egyetlen érdekes karakter ebben a történetben.

Ayame: Azt csak hiszed!

Yuki: Micsoda? Te meghívtad ezt a szörnyeteget?!

Megumi: Ami azt illeti, hogy még engem és Atsuot is.

Én: Kuro hol van?

Megumi: *forgolódik értetlenül* Fura. Az előbb még itt volt.

Yuki: Most komolyan mindenkit meghívtál? Pedig megbeszéltük, hogy én fogok szerepelni! Hogy tehetted? *Shophy-t pólójánál fogva rázogatja*

Én: Jó, jó. Nyugi! Te vagy a fővendég. Csak...

Atsuo: Ugorjunk a kérdésekre inkább.

É: De még nincs meg a 10 tény!

Y: Akkor átveszem:

9. Shophy-nak folyamatosan romlanak a jegyei, de őt ez nem érdekli, ugyanis csak a nyelvvizsgára koncentrál.

Vérfarkasok őrzője 》Befejezett《Where stories live. Discover now