Díj

559 11 10
                                    

  Sziasztok! Kaptam egy díjat - nem mintha ezt a címből nem találtátok volna ki :D -, szóval köszönöm szépen somogyi_arpi_rushun  Elvtársnak.
  Igen, kicsit késtem vele (egy hetet), de mentségemre most jó okom volt rá. Ugyanis megint nem tudtam megjelölni 10 embert, és ezért elszégyelltem magam. Elhatároztam, hogy akkor most belevetem magam a Wattpad mélyébe, és felkutatom a nekem tetsző történeteket. Igaz, azért rendesen megizzasztott, de megérte. Szerintem ezek a történetek tényleg jók, és érdemes elolvasni őket. Szóval megéri keresgélni egy kicsit, mert nem csak pornó van itt. :D

Szabályok:

- Olvasd el a könyvét annak, akitől a díjat kaptad! (az én esetemben nem muszáj, csak ha szeretnéd)
- Mondj 10 dolgot magadról!
- Válaszolj a 10 kérdésre!
- Jelölj meg 10 embert a díjra!
- Tegyél fel nekik 10 kérdést!    

10 tény magamról:

1. Egyszer a nővéremtől megkérdezte a buszon egy idegen, hogy te vagy a .... (ide jönne a teljes nevem). Azóta se derült ki, hogy ki a franc volt, mert a szerencsétlen nem kérdezte meg.

2. A Vérfarkasok őrzőjét már rég befejeztem, már csak javítom. Helyesírás, szóismétlés, értelmetlen mondatok átfogalmazása. Mondjuk így se tökéletes, de próbálkozok.

3. Rengeteg ötlet van a fejemben, de egyszerűen egyikhez se tudok hozzá kezdeni. Kicsit aggaszt a dolog, mert ez már egy hónapja tart.

4. Újra nézem a Narutot. Már el is felejtettem, hogy milyen cuki volt Naruto kicsiként.

5. A félévzárás kicsit kemény volt, el is fáradtam rendesen. De ki nem?

6. A vezeték nevem vidéket jelent.

7. Nem szeretem a gyerekeket. Visítoznak, sírnak, ha egy kis karcolást is szereztek, vagy elestek. Hisztiznek, ha nem kapják meg, amit akarnak. Oké, hogy nem mindegyik ilyen, de a legtöbb pokolfajzat.

8. Az elmúlt napokban nem tudom mit csináltam. Az egész egy nagy szürkeség, amit úgy hívok, hogy tanulás.

9. Nem szeretem a farsangokat.

10. Harmadikos korom óta írok. Na jó, ez egy kis túlzás. A lényeg annyi, hogy akkor jött be a "fogalmazás óra" ami annyiból állt, hogy egy témáról kellett írni pár oldalas történeteket. Igen, 9-10 évesen. Fura volt, az biztos, de én szerettem. Emlékszem, egy történetem annyira jól sikerült, hogy maga a tanár kért meg rá, hogy olvassam fel az egész osztály előtt. ami után vastapsot kaptam. Miután kikerült ez a tantárgy, még írtam egy-két történetet, de nem voltak komolyak, és nem mutattam meg őket senkinek, és őszintén szólva nem is tudom hol vannak. Aztán hetedik osztály után, nyáron kezdtem el komolyabban és rendszeresebben írni.

Válaszok a 10 kérdésre:

1. Ki a példaképed?
Akármilyen furcsán is hangzik, nincs példaképem. Persze, csodáltam embereket (például anyukámat), de nem olyan szinten, hogy akkor most én ilyen szeretnék lenni. Önmagam szeretnék lenni, és a saját utamat akarom járni, bármilyen nehéz is lesz, illetve most is az.

2. Miért pont Lenin?
Mert sajt. És ha sajt, akkor kecske. És ha kecske, akkor Lenin. Ilyen egyszerű.

3. ... oszt aztán rendesen beszolgáltatod-é a szükséges mennyiségű búzát?
­Őőő perszee. *kinyítja a szoba ajtaját, és kiüvölt rajta*
- Sanyi! Nem megmondtam, hogy ne dicsekedjél a kocsmában? Most nézd meg, lebuktunk! Azonnal hozd a seprűt! Bezárkózunk, tudod, mint múltkor.
*újra leül a székébe* Khm, bocsánat.

Vérfarkasok őrzője 》Befejezett《Onde histórias criam vida. Descubra agora