לוקה
הלכתי למשרד שלי להביא את המטען ואת המפתחות לאוטו . אמא שלי התקשרה אלי מקודם קצת אחרי שסיימתי את הארוחת בוקר ואמרה לי לבוא אליה לקחת את אלה אחותי הקטנה שבת 4 וחצי שגרה איתה , כי אלה התגעגעה אלי מאוד . גם אני התגעגעתי אליה .
הביקור שלי אתמול שם לא הספיק לי כדי לראות את אחותי הקטנה שם .נכנסתי למשרד וראיתי את אנבל שישבה על השולחן שלי רק בהלבשה תחתונה . פערתי את עיני בהפתעה , אף פעם היא לא הייתה ישירה כל כך במה שהיא רוצה, והיא רוצה סקס עכשיו.
אנבל היא זאת שמודיעה לי על פגישות וקובעת לי אותן לפי מה שאני מחליט ובקיצור המזכירה שלי, אך כמובן היא לא מעורבת מידי בעינייני העבודה שלי. זאת אומרת לא מעורבת ביכלל חוץ מהפגישות שהיא קובעת ושאני מבקש ממנה דברים כדי להדפיס ועוד ...
לאנבל יש שיער חום בהיר עניים ירוקות כהות אף סולד ושפתיים עבות מהבוטוקס שהיא עשתה. החזה המנופח שלה שאני לא אתפלא אם היא עשתה הגדלה שם , הבטן השטוחה הקטנה והתחוטבת שלה , התחת הבולט שיש לה . בקיצור חלום רטוב של כל גבר .
אני ואנבל קיימנו מלא יחסי מין . אבל לא יותר מי זה. ואני לא מעוניין יותר מי זה . היא מספקת אותי , וזה מספיק לי. אתם יכולים להגיד שאני לא יודע לכבד בנות ביגלל הצרכים שלי? זה לא נכון. אני לא מכבד נשים שלא יודעות לכבד את עצמן. ובחיים לא נגעתי מעל היתר באישה ללא רצונה.
״לוקה״ היא קראה בשמי בקול הסקסי שלה. עמדתי שם מהוסס אם זה הזמן להיות איתה או ללכת לאמא שלי כמו שהבטחתי לה מקודם . אבל היצרים שלי השתלטו עלי במהרה .
התקרבתי אליה במהירות ונישקתי בחוזקה השכבתי אותה באגרסיביות על השולחן והורדתי את חולצתי במהירות .....
״צאי״ אמרתי לאנבל בטון נמוך כשרצתה סיבוב שני. היא הסתכלה עלי באכזבה שמה את חולצתה תפסה את המכנסיים שלה ויצאה במהירות .
נאנחתי ששמעתי את הטלפון שלי מצלצל בפעם העשירית לשעה הזאת ולא בדיוק הסתכלתי מי זה . הרמתי בטלפון וראיתי על המסך 11 שיחות שלא נענו מ ׳אמא׳
״שיט שיטט כוסעומו״ שכחתי ממנה הייתי צריך לקחת את אלה . לקחתי מהר המפתחות והתקשרתי לאמא שלי אמרתי לה שאני בדרך.
״אתה כזה מטומטם חשבתי קרה לך משהו!!״ צעקה בקול כועס ומודאג . הרחקתי את הטלפון מהאוזן , אני שונא שמרימים עלי את הקול. אבל זאת אמא שלי אני לא אעשה לה כלום, ברור . אבל אם זה היה מישהו אחר הוא כבר ממזמן היה אומר לי שלום מלמטה עם החברים המתים שלו. ״אמא אני עוד חמש דקות אצלך בי ״ ניתקתי לפני שתחזיר עוד צעקה או משהו.צלצלתי בפעמון של הבית כי הוא היה נעול וראיתי את הדלת נפתחת אבל אף אחד לא היה שם. מה זה?
״לוקהההה״ שמעתי צעקה מלמטה ראיתי את אלה אחותי הקטנה אוחזת את רגליי בחוזקה . אה היא פתחה לי את הדלת . גיכחתי שראיתי שהיא מגיעה לבירכיי . הרמתי אותה ונישקתי אותה נשיקה ארוכה בלחי. ״קטנה שלי באתי לקחת אותך אלי לשחק עם לולה ובוקי״ אמרתי בחיוך, הם הכלבים שיש לי שניהם אסקי סיבירי גדולים וגיזעים.
הסתכלתי על היופי שלה , רואים שאנחנו אחים.
נכנסתי לבית אמרתי שלום לאמא נשקתי לראשה החלפנו כמה מילים ויצאתי עם אלה.
YOU ARE READING
𝑻𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒆
Romance#מקום ראשון ברומנטיקה 23/7/2017 ״תעזוב אותי!״ צרחתי את נשמתי ונאבקתי בידיו השריריות ״תעזוב אותי דיי דיי אני שונאת אותך!״ צעקתי שוב ודמעות ירדו מעיניי כאב לי כל שריר בגוף, הסתכלתי עליו וראיתי את ההבעה הרצחנית שעל פניו. הוא שחק אותי לקיר והצמיד את...