סורי שהתעכבתי עם הפרק!🙏🏻.שוב.😫
קריאה מהנה!❤️לוקה
השעה 13:45 ואני עדיין במשרד בבית עם המסמכים האלה!! נאנחתי בהקלה ששמתי לב שנישארו לי עוד שני דפים .
״הלו?״ עניתי לטלפון שצילצל בפעם העשרים מדור.
״יבןן זונה למה אתה לא עונה !!״ צעק לי בטלפון וכיווצתי פני בכעס .
״סתום תפה אני עובד אם עוד פעם אחת אתה צועק אני מפרק אותך.״ עניתי
״יש פה פולשים מהכנופיה של אוליבר , הם עושים בלאגן במועדון שלך בוא מהר !!״ אמר וניתק.
״סעמק״ מלמלתי בעצבים, אין לי כח לזין הזה עכשיו . אוליבר הוא בין האויבים הכי גדולים שלי . הוא חושב שהוא יכול להחליף אותי ולקחת את מקומי כראש הכנופיה העולמי . יש לו כנופיה קטנה אך מיום ליום מצטרפים אליו עוד אנשים שאויבים לי , אבל כמו שלו מצטרפים עוד אנשים כך גם לי.
לקחתי את המפתחות ואת האקדח שלי ויצאתי למכונית הספורט שלי.נכנסתי בסערה למועדון וסקרתי את המקום עם עיני . ראיתי מבטים מפוחדים מהעובדים. עוד אין פה אנשים ,המועדון חדש לגמרי ורק עכשיו מארגנים את המועדון לפתיחה שבוע הבא .
ראיתי שני אנשים קשורים לכיסא שדור מכוון אליהם אקדח .
התקדמתי אליהם עם חיוך הניראה כמבט חולני על פני , מת לסרס אותם וללמד אותם לקח.״תראו תראו״ אמרתי בארסיות והעברתי את אקדחי על הסנטר של אחד משני האנשים שקשורים פה .
״פולשים לי לשטח אה?״ אמרתי והבאתי לו אגרוף באף . עברתי לשני שקשור וראיתי מבטח מפוחד עד מוות על הכיסא . חייכתי למראה הזה והתחלתי לצחוק בחולניות. ״מה חיפשתם בשטח שלי?״ שאלתי ברוגע אך בארסיות. ראיתי שהם לא ענו הם פשוט השתתקו בפחד . ״שאלתי מה אתם מחפשים פה!!״ צעקתי ויריתי סנטימטרים מראשו .
״או..אוליבר שלח אותנו כדי להסיח את דעתך״ אחד מהם אמר והשפיל מבט ברגע שהוא אמר אוליבר יריתי לו בראש .
רגע להסיח את דעתי ממה?
״להסיח את דעתי ממה?!״ צעקתי ותפסתי בפניו של האיש השני שכולו התחיל להזיע מרוב פחד . ״א..אה מתכננים לחטוף את אחות..ך״ אמר בפחד גמור . ראיתי שחור בעינים הרגשתי שהתיקרה נופלת עלי. יריתי בראשו והוא התמוטת על הכיסא . רצתי במהירות למכונית ונסעתי במהירות לגן . אם יקרה לה משהו אני ימות . ואם אני ידע שמשהו מהם רק נגע בשיערה מראשה הוא ימות בייסורים קשים על ידי התעללות . הם יתחננו למוות .יצאתי במהירות מין הרכב ולא סגרתי את הדלת אפילו . רצתי לכניסה של הגן וראיתי כי השער פתוח , נבהלתי יותר , הוא צריך להיות נעול בשעות היום. רצתי לדלת הכניסה של הגן ״פאק, פאק פאקק!!״ צעקתי , לא יכלתי אפילו לחשוב שרק נגעו באחותי .
עליתי כל שתי מדרגות במהירות ופתחתי את הדלת של הגן בסערה ״ איפה אחותי?!!!״ צעקתי . ראיתי שיש מלא כתמים אדומים על הריצפה , זה דם? . נכנסתי עוד יותר וראיתי את הגננת שיפרה רצה לכניסה , כניראה שמעה את הצעקה שלי . ״הכל בסדר?״ שאלה בדאגה
לא הקשבתי לה , הזזתי אותה קצת ומחפש בעיני את אלה . ״איפה את איפה את ?״ מלמלתי בלחץ. עיני נעצרו בהלם שראיתי את אלה על הריצפה שכובה על הבטן . רצתי אליה במהרה איך האטתי ששמתי לב שהיא מנסה להגיע למשהו מתחת לארונית . משכתי אותה במהירות והרמתי אותה . אז קלטתי שה׳דם׳ שחשבתי שיש לה זה בעצם גואש . גואש אדום.
נשמתי לרווחה שראיתי אותה מחייכת
״לוקיי מה אתה עושה פה? באת לקחת אותי לאכול גלידה כמו שהבטחת?״ צחקה מאושר .
חיבקתי אותה והרמתי אותה על מותניי בדרך ליציאה מהגן . סימנתי לגננת שיצאתי איתה והיא הנהנה במהירות. ״בואי נלך לבית תתקלחי ואז נלך לאכול גלידה״ אמרתי מחייך . ״רגע רגע אבל לוקה מישהו אמר לי להביא לך משהו אבל זה נפל מתחת לארונית״ אמרה בתמימות ובמתיקות. השתתקתי בהלם.
שמתי אותה במכונית והלכתי במהירות לגן להביא את מה שנפל מתחת לארונית. נכנסתי חזרה מהר התכופפתי וראיתי דף קטן. משכתי אותו וראיתי שכתוב בו אני מחכה לזמן טוב יותר . אל תדאג , זה עוד יבוא . א.ל (ה.ע קיצור של אוליבר)
״בןןן זונההה!!״ צעקתי שיצאתי מהגן חזרה שוב. העצבים חילחלו בי והדם שלי רתח מעצבים . הוא לא יודע עם מי הוא מתעסק . הוא פשוט לא יודע . חיוך זדוני התפשט על פני. הוא ישלם על זה .הגעתי הביתה . קילחתי את אלה ודיברתי עם דור על זה שיאתר וימצא כל רמז שקשור לאוליבר ולשותפיו . הלבשתי את אלה ויצאתי איתה לכיוון המכונית , הבטחתי לה גלידה מה לעשות. למרות שאני מת לישון. ״דיי אלה את חייבת חגורה זה מסוכן.״ אמרתי בקול אדיש ומזהיר ״אבל זה מציק לי בבטן!!!!״ צעקה אך התעלמתי ממנה. ישבתי במקום הנהג ונסענו לגלידריה שליד החוף .
״קחי חיים שלי״ אמרתי לאלה והבאתי לה את הגלידת וניל שלה . היא לקחה במהירות והתחילה לאכול . צחקתי למראה האכילה שלה . חיים שלי היא איזה יפה היא .
לקחתי גם אני גלידה ושילמתי . המוכרת קרצה לי אך התעלמתי ,זה לא הזמן , במיוחד לא ליד אחותי .
....
השעה כבר 18:30 הייתי אמור בשעה 6 להיות כבר במסעדה לראות מי היא סול, אבל התעכבתי כי אלה רצתה שאני יקנה לה את המשחק שרצתה בקניון . דיברתי גם עם דור , הוא מצא מרגל מקצועי שיוכל לחדור לכנופיה של אוליבר להשתלב שם ולדווח לי על כל פעולה שלהם. יש לי פגישה איתו עכשיו. החלטתי שאני יעשה את הפגישה במשולב , אז קבעתי איתו ב 18:40 במסעדה.
יצאתי עם המכונית ספורט שלי לכיוון המסעדה .
החנתי את המכונית שהגעתי ובדיוק ראיתי את המרגל בכניסה ,קוראים לו איציק לפי דבריו של דור ששלח לי גם תמונה שלו . הלכתי לכיוונו הוא קלט אותי, גמע את רוקו בכבדות ולחץ את ידי ״איציק״ אמר את שמו ״לוקה״ החזרתי לו במבט קר ואדיש ״נכנס״ אמרתי. נכנסתי למסעדה שהוא אחרי וכל המבטים הופנו אלי . עד שעיני הופנו למישהי , שכניראה המלצרית פה ביגלל חולצת הלוגו של המסעדה . היא בהתה בי , זה גרם לי לשעשוע קטן אך שמרתי אותו בלב .אני לא יעשה מטרה בפרק הזה, אני פשוט ימשיך מתי שאני יראה שיש מספיק צפיות בפרק והצבעות.!🙌😊 תודה לכל מי שמפרגנת !!
אוהבת מלא מלא , אליה❤️ kamil1122
YOU ARE READING
𝑻𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒆
Romance#מקום ראשון ברומנטיקה 23/7/2017 ״תעזוב אותי!״ צרחתי את נשמתי ונאבקתי בידיו השריריות ״תעזוב אותי דיי דיי אני שונאת אותך!״ צעקתי שוב ודמעות ירדו מעיניי כאב לי כל שריר בגוף, הסתכלתי עליו וראיתי את ההבעה הרצחנית שעל פניו. הוא שחק אותי לקיר והצמיד את...