לוקה
קמתי בבוקר וראיתי שסול לא לצידי.כניראה היא ירדה כבר לאכול למטה.
הסתכלתי על השעון בטלפון שלי וראיתי שהשעה 10 בבוקר. אני מאחר לפגישות.
קמתי במהירות מהמיטה והרגשתי סחרחורת קלה כתוצאה מכך. שפשפתי את פני תוך כדי שאני מתקרב לחדר השירותים הסמוכים לחדרי.
שטפתי את הפנים שלי צחצחתי שינים ויצאתי מתקדם לחדר ארונות שלי.
שלפתי את החולצה המכופרת הלבנה מהקולב.
לקחתי את המכנסי אלגנט בצבע שחור.
כפתרתי את החולצה עד אמצע החזה שלי.
כיפלתי את השרוולים עד המרפקים,
לבשתי את המכנס והכנסתי את החולצה אליו.
נעלתי את המגף האלגנט השחור שלי ושמתי את הטבעות הקבועות שלי את השעון שלי והוספתי שרשרת כסופה גדולה. יש לי פגישות מאוד חשובות היום.עיסקאות ענק שיעזרו לי ובגדול.
יצאתי מהחדר ארונות ונעמדתי מול השידה עם המראה. סירקתי את שיערי והעברתי עליו קרם כדי שהשיער יסתדר לי לכל היום
התבשמתי ויצאתי מהחדר.ירדתי בקלילות למטה והתקדמתי למטבח.
נכנסתי למטבח וראיתי רק את סול יושבת בשולחן לבד ומתעסקת בטלפון שלה.
״בוקר טוב נסיכה שלי״ אמרתי והיא הסתובבה אלי בחדות וקפצה עלי בחיבוק.
תפסתי אותה מישבנה ונישקתי את מצחה.
״איזה חתיך אתה על הבוקר!״ אמרה בחיוך גדול שחשף את שיניה הלבנות.
״לא יותר ממך״ מלמלתי ובחנתי את גופה עם המכנס פיג׳מה הקצרצר שלה,הרמתי את מבטי אליה וראיתי שהיא הסמיקה. נישקתי את שפתיה ולאט לאט הורדתי אותה על הריצפה. הייתי צריך להרכין את ראשי ממש למטה כדי שאוכל להגיע לשפתיה והיא היתה צריכה להרים את ראשה גבוה כדי להגיע לשפתי.
היא העבירה את ידיה על חזהי ופשקה את שפתיה במהירות נצלתי את ההזדמנות ודחקתי את לשוני לפיה.
הצמדתי אותה לקיר שהנשיקה הפכה לסוערת יותר, הנשימות שלה עלו וירדו במהירות והיא פרעה את שיערי בידיה הקטנות.
נצמדתי אליה ללא שום מרחק קטנטן בינינו וכעבור שניות ספורות היא התנתקה מחוסר אוויר.
״וואו״ אמרה והעינים שלה הבריקו.
חייכתי אליה חיוך גדול ורכנתי אליה שוב,נשכתי את שפתה התחתונה והיא התכווצה בכאב קטן.
צלצול הטלפון שלי קטע אותה כשבאה לומר משהו.
הוצאתי את הטלפון מהכיס הקידמי שלי וראיתי שזאת שיחה מאיש עסקים הצרפתי מחול.עניתי לשיחה והתקדמתי לעבר השולחן מתיישב בכיסא.
בזמן שדיברתי בטלפון בצרפתית
סול התחילה לעבור עם ציפורניה על גבי בריפרוף- מנסה לעשות לי צורות נעימות בגב.גופי התקשח ומרוב שלא התרכזתי שמעתי מהטלפון רק מלמולים.
היא צווחה בצחקוק קטן כשהסתובבתי אליה בחדות ותפסתי את שתי ידיה הקטנות בידי הגדולה.
המשכתי לדבר איתו עוד כמה שניות ספורות וניתקתי את השיחה.
עזבתי את ידיה וקמתי מהכיסא מתקרב אליה באיום. ״לא לא סליחה״ אמרה בכניעה כשהלכה אחורה והושטתי את ידי קדימה ממשיך להתקדם אליה.
״סליחה! סליחה!״ צעקה בצחוק כשהתחלתי לדגדג אותה בכל פינה בגוף.
״זהו? הפסקת להציק לי?״ שאלתי בטון משועשע שראיתי שהיא מתקפלת מרוב צחוק.
״כן!כן!״ אמרה חסרת נשימה והחזרתי את ידי לחיקי.
״אוף נו! אני לא נושמת בגללך!״ אמרה ושמה את ידיה על צווארה מנסה להסדיר את נשימתה.
״להנשים אותך?״ אמרתי והתקרבתי אליה שוב.
״לא! זהו הנשימה חזרה לי.״ אמרה וסימנה עם ידיה שאעצור במקומי.
נישקתי את ראשה בצחקוק קל והתקדמתי שוב לשולחן.
התישבתי והיא התיישבה מולי לקחתי את הקפה החם שאמה הכינה לי ולגמתי ממנו.
״דרך אגב, איפה ספיר?״ שאלתי שניזכרתי שהיא נשארה לישון פה אתמול.
״הו, היא הודיעה בבוקר שיש לה כמה דברים לעשות.״ השיבה ולגמה מהשוקו שלה.
״כמו מה?״ שאלתי מתעניין והיא הרימה את גבותיה ״למען האמת לא שאלתי אותה זה לא ענייני״ אמרה ברוגע ולקחה ביס מהחביתה.
זה אחד הדברים שאני אוהב בה. היא יודעת מתי צריך לשאול שאלות-ומתי לא.
הנהנתי הסתכלתי בשעון ויש לי 15 דקות להגיע לפגישה.
לגמתי במהירות את הלגימה האחרונה של הקפה וקמתי מהכיסא.
״אני יוצא לעבודה אני אחזור מאוחר״ אמרתי בעודי מתקרב אליה.
״מאוחר ממש?״ שאלה בטון מאוכזב,
״כן יפה שלי תלכי לישון אל תחכי לי״ אמרתי לה והצמדתי את שפתי למצחה בנעימות.
״טוב...״ אמרה באנחה חיבקה את ביטני חזק.
YOU ARE READING
𝑻𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒆
Romance#מקום ראשון ברומנטיקה 23/7/2017 ״תעזוב אותי!״ צרחתי את נשמתי ונאבקתי בידיו השריריות ״תעזוב אותי דיי דיי אני שונאת אותך!״ צעקתי שוב ודמעות ירדו מעיניי כאב לי כל שריר בגוף, הסתכלתי עליו וראיתי את ההבעה הרצחנית שעל פניו. הוא שחק אותי לקיר והצמיד את...