Chapter 25

12.4K 603 166
                                    

רעננו את הזיכרון בפרק 8💓

לוקה

״אה גבר מה קורה?״ שאלתי את דור שנכנסתי לבית שלו והתיישבתי בסלון . ״בסדר אחי״ מלמל שדחף דוריטוס לפיו והתיישב ליידי.
הוצאתי את האייפון שלי ששמעתי צליל של הודעה. פתחתי וראיתי שזה מאלינור.
׳אלינור: מאמי ממש משעמם לי יש מצב תקפוץ אלי?❤️׳
גיכחתי וסגרתי את האייפון והכנסתי אותו חזרה לכיס. לא מתכוון לענות לה.
״מזה הפרצוף הזה״ צחק והמשיך לדחוס לפיו את הדוריטוס. ״סתם אלינור רוצה שאני אבוא אליה״ אמרתי באדישות והעברתי ערוצים בשלט. ״וואלה״ אמר ״אז תלך אליה״ הוסיף וניקה את ידיו מהפרורים שנישארו.
״לא אחי אין לי זין לזה עכשיו״ אמרתי ושמתי את רגליי על השולחן.
סבבתי את מבטי אליו אחרי 3 דקות שמבטו נתקע עלי והוא הסתכל עלי במבט מוזר.
״מה?״ צעקתי והעפתי לו כאפה בראש שישחרר את מבטו ממני. הוא ניער את ראשו בבלבול. ״לא פשוט ממתי אתה לא הולך או יותר נכון רץ שבנות אומרות לך?״ אמר ושתה מהבירה שהייתה על השולחן.
״אין לי מצב רוח ביכלל״ אמרתי ונאנחתי שניזכרתי בסול. היא כל כך סובלת בבית ולדעת שזה ביגללי זה משגע אותי אני לא יכול. אני מרגיש חרא.
״ביגלל סול אחי?״ שאל ״היא תתגבר על זה אתם ביכלל לא הייתם ביחד״ הוסיף באדישות ותקע גרעפס.
שחושבים על זה , אני לא מרגיש אליה כלום. אולי רק חיבה וקצת רחמים כי גרמתי לה לפתח ציפיות יותר מידי וזה מה שקרה.
״צודק״ אמרתי באנחה וחטפתי לו את הבירה ולגמתי ממנה.
״אה שמע רגע" אמר והוציא את הטלפון שלו מכיסו. הבטתי בו מחכה לתשובה שהוא מתחיל להתעסק בו. ״נו מה?״ שאלתי חסר סבלנות.
״רגע אני מחפש את זה״ אמר ושקע במסך.
״הינה הינה״ אמר והראה לי תמונה של מישהו בסביבות הגיל 40+ . הוא היה ניראה לי מוכר.. אפילו מאוד . ״מי זה?״ אמרתי והמשכתי להתבונן בתמונה .
״זה חתיכת מזדיין זה״ אמר וגיכח בצער.
״למה?״ שאלתי כועס שידבר כבר.
״הוא אנס. הוא אנס עשרות נשים ויש שמועות שהוא אנס אפילו את הבת שלו ואת אישתו.״ אמר בכעס. ״אז איפה הוא עכשיו?״ אמרתי חסר סבלנות עדין מסתכל בתמונה מנסה להבין מאיפה הוא מוכר לי לעזאזל!. ״כבר כמה שנים מחפשים אחריו. אבל אכשהו הוא מצליח לעבור ממדינה למדינה, מחליף זהויות. אחי הוא טוב בזה.״ אמר באנחה ובתסכול .
״ולמה לעזאזל אני רק עכשיו יודע מיזה?!״ אמרתי ותפסתי בחולצתו. ״עזוב אותי וחכה שאני אסיים להסביר״ אמר ושיחרר את ידיי ממנו.
״עד עכשיו לא היו הוכחות מספיק טובות כדי להוכיח באמת שהוא באמת אנס, היו בנות שהתלוננות עליו אבל אכשהו כל אחת מהן ביטלה את הגשת תלונה נגדו אחרי 24 שעות.״ הוסיף. הנהנתי אליו כדי שימשיך.
״בקיצור היום תפסנו את השותף שלו שהיה עוזר לו בכל העיניין של הדרכונים והחארטה הזה והוא הלשין עליו. ומסתבר שהוא גם איים על הבנות במוות שלהן או של המשפחות שלהן  והיום מצאנו תמונות הקלטות סירטונים הוכחות שהשותף שלו שמר. אז עכשיו יש לנו מספיק חומר עליו כדי לרצוח את האמאמאשלו.״ אמר וחייך חיוך מתוח.
״והשותף שלו הרגתם אותו?״ שאלתי בצפייה שלא , אני רוצה לפגוש אותו.
״ניראלך אחי יש לו עוד משהו שהוא מסתיר, אנחנו מנסים לגרום לשחרר״ אמר וצחק מהמשמעות הכפולה של המשפט. ״וחוץ מיזה פקודה שלך זה אם להרוג בסוף או לא״ הוסיף באדישות ופתח את החבילת בוטנים שהייתה בכיסו. גיכחתי, תמיד הוא ישאר נאמן לי בפקודות גם אם אנחנו חברים .
״טוב אחי בוא נלך אליו״ אמרתי וחטפתי לו את השקית מידו ואוכל הכל במכה.
״נו יחרא זאת הייתה השקית האחרונה״ אמר בטון כועס וצחקתי . תמיד הוא ישאר ילדותי.
״בוא אני אקנה לך בדרך״ אמרתי ולקחתי את המפתחות לרכב שלי ויוצא שהוא אחרי.

𝑻𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒆 Where stories live. Discover now