סול
לקחתי את התיק של אלה ולונה שלייד כניסת הדלת.
אמה הכינה בשבילן תיק, יש בו את הבקבוקי מים שלהן חטיפים פירות בגדים להחלפה ועוד כמה דברים..
אמה הכינה את התיק כי אנחנו עכשיו הולכות לאמא של לוקה ואחר כך נעבור לפארק הקרוב לטייל. אני ממש מתרגשת לפגוש אותה היא אישה מדהימה!
לקחתי את התיק ושמתי אותו על גבי
״אלה! לונה! בואו!״ צעקתי להן כדי שניצא לאוטו
״אנחנו פה״ לונה אמרה והחזיקה את הבובת דוב שלה ואלה ליידה מחזיקה בובת ברבי.
״יופי מתוקות בואו ניצא״ אמרתי ופתחתי את הדלת של הבית והן מיהרו החוצה.
״תחכו רגע באוטו אני אביא משהו ואני אבוא״
שמעתי את לוקה אומר בטון הנמוך והצרוד שלו מאחורי הנהנתי אליו מבלי להסתובב ואחרי מספר שניות שמעתי צעדים מתרחקים.לונה אלה ואני נכנסנו למכונית של לוקה מחכות לו שהוא יבוא
הוא לוקח אותנו לאמא שלו.לוקה נכנס לאוטו והתיישב בכיסא הנהג שאני ליידו. הוא הכניס לתא כפפות שלייד הבירכיים שלי, כמה דפים ואקדח.
אקדח? למה הוא...
אה נכון, שכחתי לרגע מי הוא.
״קחי״ הוא אמר והושיט את הבקבוק מים
לקחתי אותו ואחרי שנייה הוא הוציא מהכיס האחורי של המכנס שלו שקית עם שניי כדורים. אוי שכחתי לקחת.
״שמתי לב ששכחת, קחי״ הוא אמר בחיוך שחשף את שיניו והושיט לי את השקית.
בהיתי בפניו. הוא אלוהי, אני יכולה להישבע שאלוהים פיסל אותו עם הרבה אהבה ומחשבה. רק מהיופי הזה הוא יכול לעשות מיליונ-, ״סול? קחי נו״ הוא אמר בחיוך קטע את מחשבותי.
״כ-כן״ אמרתי וחטפתי מידו מהר את השקית ומיישרת את מבטי מנסה לדלג על המקרה המביך הזה. הוא צחק והתניע את הרכב מתחיל לנסוע.״זה כן שלי!״
״לא! זה שלי!!״
״כןן זה כן שלי!!!״
ככה כבר עשר דקות אנחנו שומעים את אלה ולונה מתווכחות על בובה.
ראיתי את לוקה אוחז בהגה חזק שאצבעותיו התחילו להלבין כניראה מתאפק לא להשתגע על הילדות הקטנות.״בנות מספיק!״ אמרתי והסתובבות אליהן.
״מבטיחה שאני אקנה לכן עוד שתי בובות איזה שתירצו בסדר?״ הוספתי והן הנהנו בשקט.לוקה חנה את המכונית סמוך לקניון
״תרדו בנות ניקנה לכן עכשיו את מה שאתן רוצות״ אמר בחיוך והן צחקקו וירדו מהר מהמכונית בהתלהבות.
״טוב אז תישאר כאן אני אקנה להן מהר ואבוא״ אמרתי בחיוך ופתחתי את הדלת של המכונית, באתי לצאת אבל לוקה משך אותי חזרה פנימה.
״ככה את הולכת? מה עם נשיקת פרידה?״ אמר בשיעשוע.
״אבל עוד עשר דקות אני חוזרת״ אמרתי וצחקתי.
הוא משך אותי אליו והדביק לי נשיקה חזקה לשפתיי.
״עכשיו את יכולה לצאת״ אמר ונשך קלות את שפתי התחתונה וצחקקתי.
״קחי״ הוא אמר והביא לי כסף
״לא! יש לי זה בסדר״ אמרתי ודחפתי את ידו חזרה אליו
״קחי את הכסף סול אם לא, לא קונים להן כלום.״ הוא אמר
״אז אני מחזירה לך אחר כך את הכסף!״ אמרתי ושילבתי את ידי.
״אין בעיה יפה שלי״ הוא אמר ונישק את שפתי, לקחתי את הכסף ויצאתי מהרכב מסמיקה.
YOU ARE READING
𝑻𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒆
Romance#מקום ראשון ברומנטיקה 23/7/2017 ״תעזוב אותי!״ צרחתי את נשמתי ונאבקתי בידיו השריריות ״תעזוב אותי דיי דיי אני שונאת אותך!״ צעקתי שוב ודמעות ירדו מעיניי כאב לי כל שריר בגוף, הסתכלתי עליו וראיתי את ההבעה הרצחנית שעל פניו. הוא שחק אותי לקיר והצמיד את...