Chapter 19

11.5K 609 144
                                    

הם הכניסו אותי למכונית , והסתכלתי סביבי    מה שראיתי גרם לי לרתוח .
לוקה יושב באדישות בכיסא הנהג, ומסדר את שיערו עם היד מול המראה הקטנה.
לונה ואלה ישבו בשקט והסתכלו עלי .
לפתע לוקה הסתובב אלי וצחק כשראה את הפרצוף המבוהל שלי.
הוא צוחק ?!
הסתכלתי עליו , מרגישה שאני עומדת להשתגע .
״בנות חמודות שלי?״ אמרתי להן שהן ישבו ליידי , הן הסתכלו עלי מחכות לתשובה
״שימו ידיים על האוזניים שלכן ואל תשמעו כלום בסדר?״ שאלתי בחמידות יתר והן עשו זאת. העברתי את מבטי חזרה אליו שפניו מבולבלות . הסתכלתי עליו בחיוך
סול תנשמי , הכל בסדר.
נשמתי עמוק וההבעה שלי השתנתה בין רגע לרצחנית
לא הכל בסדר!!
קמתי תופסת בחולצתו
״יא חתיכת סנדל קרוע!!!!
מה אתה פאקינג עושה חתיכת שמוק!!! חשבתי הולכים להרוג אותנו ולהחביא את הגופות שלנו!!״ צעקתי עליו נותנת לו אגרופים .
הוא התחיל לצחוק , תפס את אגרופיי ומשך אותי אחורה כדי שאתיישב.
״תרגעי מיס בנסון , זה רק אני ,אני יהיה חולה מהצעקות שלך עוד״ אמר צוחק ,והסתובב להתניע את המכונית .
״תמות!!!!״ צרחתי ויצאתי מהאוטו טורקת את הדלת בחוזקה . אמן שנישברה לו הדלת.

התחלתי להתקדם ברגל שאני מרגישה כאב חד בבטן שלי . התחלתי להתקדם מהר יותר שאני רואה שלוקה נוסע בכוונה בקצב שלי.
עוד כאב בטן תקף אותי בבטן התחתונה.
וניזכרתי , היום זה התאריך של המחזור שלי!
אין פלא שרציתי לשבור לו תשיניים היום.
המחזור שלי , כל כך משפיע עלי במצבי רוח, שבאמת עדיף שישימו אותי בבידוד.
הגעתי לאחוזה במהירות ובאתי לפתוח את השער . בדיוק ראיתי את בלוקה יוצא מהרכב במהירות והבנות אחריו .
״סולל סולל הכל בסדר?״ שאל כניראה ראה את ההתכווצויות שלי בדרך
״כן כן הכל בסדר ״ ניסיתי לסיים את השיחה כמה שיותר מהר , אני חייבת שירותים!
פתחתי את הדלת הגדולה של האחוזה והבאתי ריצה קלה למעלה.

יצאתי מהשירותים וכן , אכן צדקתי , אני הולכת לסבול מהמחזור הזה.

ירדתי למטה לשתות כדור וראיתי את אמה שוטפת כלים.
״היי אמה״ אמרתי והבאתי לה נשיקה בלחי.
״היי מתוקה את צריכה מכאן משהו?״ שאלה וחייכה אליי חיוך קורן. אני מתה על האישה הזאת , למרות שהיא מבוגרת , אף פעם לא ראיתי אצלה חולשה , היא ניראת פה מאושרת כמו בת משפחה.
״אממ כן אני חייבת כדור לכאבי בטן״ אמרתי ברמיזה והיא הבינה . היא הנהנה וניגשה לארון תרופות
״קחי מתוקה״ אמרה והגישה לי כדור וכוס מים
״תודה אמוש״ אמרתי , שתיתי והנחתי את הכוס בכיור והתקדמתי לחדרי
״בהצלחה לך״ שמעתי אותה צועקת לי בצחקוק
״בהצלחה לכם״ מלמלתי , מקווה שאני לא יעשה להם משהו במחזור הזה.

פתחתי את הדלת של החדר שלי והתיישבתי על המיטה שלי בכבדות. אוף אני רוצה לישון עד שבוע הבא
״אמאאא״ צרחתי שישבתי על משהו זז וקמתי במהירות
״לא אמא , רק לוקה״ ראיתי שהוא מחייך אלי בשעשוע ומתיישב.
מה ? הוא? עושה? פה?!
״לא אני לא יכולה יותר״ מלמלתי מרגישה שאני רוצה לקפוץ מהחלון מיאוש ממנו.
״אתה רוצה להרוג אותי? , זה רמיזות למוות שלי שאני אבין?!״ צעקתי וזרקתי עליו את הכפכף שלי.
״תרגעי , חיכיתי לך פה כדי להביא לך משהו אבל לקחת לך הרבה זמן אז בטעות נירדמתי . אז.. רק רציתי להביא לך את זה .״ אמר והושיט לי קופסא לבנה .
״מה זה?״ שאלתי לא מבינה
״זה אייפון , אחרי מה שקרה היום את חייבת טלפון, נכון היום זה הייתי אני , אבל מחר זה יכול להיות כל אחד אחר אז כל דבר שקורה או משהו את ישר מתקשרת אלי.״ אמר וקפץ מהמיטה ובא לצאת מהחדר .
״אבל אני לא יודעת איך משתמשים בו״ אמרתי מחזיקה את האייפון בעדינות , מהפחד שיקרה לו משהו.
״בואי לחדר שלי אני אסביר לך״ אמר וסימן לי לבוא אחריו . טוב לא יזיק לי ללמוד משהו על טלפון אם כבר יש לי אחד .

𝑻𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒆 Where stories live. Discover now