Chapter 42

10K 737 93
                                    

סול

השטתחתי חזרה במהירות על הספה.
ועשיתי את עצמי רדומה.
לא יודעת למה אני עושה את זה, אבל זה הדבר הראשון שעלה לי לראש.
שמעתי מלמולים קטנים ולאט לאט המילים התבהרו,
״היא רדומה, אני אעיר אותה ואז נספר לה. תחכי במשרד בנתיים.״ שמעתי אותו ממלמל לה בטון צרוד ונמוך. הקול הסקסי שגורם לי לצמרמורת בכל הגוף.
שמעתי צעדים מתרחקים והבנתי שהיא הלכה.
הרגשתי שהספה שוקעת קצת ליד בטני, והרגשתי את הגוף של לוקה נוגע בבטני.
הוא התחיל ללטף את שיערי בנעימות והעביר את שפתיו החמימות בלחיי וירד לאט לאט עם שפתיו לקו הלסת שלי הוא התקרב לשפתיי והרגשתי שהצמרמורת בגופי רק מתגברת.
הוא נשק ברפרוף את שפתי ואז הרגשתי את שפתיו מעל אוזני ״אני יודע שאת ערה. שחקנית קטנה שלי״ הוא לחש בקול הסקסי שלו שגרם לי לרטט.
הלחיים שלי האדימו מבושה ופקחתי את העינים לאט לאט. אוי זה היה מביך. הוא צחק ועירסל את פני בידיו הגדולות והחמימות. ״מ-מה? אני ישנתי אתה הפרעת לי״ אמרתי וניסיתי לעשות את עצמי כועסת ככל האפשר. ״כן? שחקנית שלי?״ הוא אמר וצחק שוב. ״אני יכול להבין למה עשית את עצמך ישנה?״ הוא שאל ונישק את צווארי בתשוקה. השתתקתי והרגשתי שהאוויר נגמר לי.
שיט, שכחתי איך נושמים. התקשתי לענות. התשוקה גמרה עלי.
״א-אני..״ אמרתי וניסיתי למשוך אותו מצוורי לפני שאתעלף.
הוא התנתק מצווארי והרגשתי שהאוויר חוזר לראותי.
״את מה?״ הוא אמר משועשע והתקרב לפני שוב.
לא משנה! מ-מה על מה רצית לדבר?״ אמרתי מנסה להעביר נושא.
החיוך שלו התרחב והבנתי שהפלתי את עצמי.
״אז את יודעת שאנחנו צריכים לדבר?״ הוא שאל בשעשוע ומשך אותי כדי שאתיישב בינו.
נשענתי על חזהו ״טוב נו הקשבתי קצת״ אמרתי בצחקוק קטן ונישקתי את לסתו.
הוא נשך את קצה אוזני והוציא קול של מישהו רעב. ״אני מאוהב״ אמר ודיגדג אותי קצת מעל המותניים,צחקתי וניסיתי להדוף את ידו.
חשבתי על זה, ואנחנו נראים כמו הזוג הכי קיטשי בעולם. אני לא אתפלא אם גם הוא קצת מופתע מהקיטשיות הזאת. הוא לא היה רגיל לזה עד זמן מה.

״טוב, לפני שאני אקרא לה אני אסביר לך.
בררתי פרטים עליה היום.״ הוא אמר תוך כדי שהוא מלטף את שיערי,הנהנתי כדי שימשיך.
״קוראים לה ספיר.״
״אין לה בית, היא מתגוררת כרגע ברחוב.״ הוא המשיך והרגשתי צביטה בלב.
״המשפחה שלה באמת נרצחה.
מסתבר שהייתי נוכח שם בזירה כשהרצח קרה. אני זוכר את כל המקרה, אבל שהיא הייתה כאן וסיפרה לנו שאני זה שרצחתי את משפחתה, לא ידעתי על מה היא מדברת כי אני לא ראיתי אותה שם ביכלל.
״הייתי בזירה שהרצח היה. אך לא אני ביצעתי אותו.״
״הייתי נוכח שם.״ אמר ונשק לראשי.
״תמשיך״ אמרתי בקוצר רוח.
״לאבא שלה היה שותף רמאי, נוכל, היה סוחר סמים ועוד הרבה דברים שאת לא רוצה לדעת. ובקיצור, היתה לי סיבה טובה מאוד לרצוח אותו.״ אמר וגופי רטט.
״כשאני והשותף שלי הגענו לשם אז המשימה שלנו הייתה ברורה. להרוג את אבא שלה ואת השותף הרמאי. אז, היינו בטוחים שגם אבא שלה שיתף פעולה איתו.״
הוא לקח נשימה עמוקה והמשיך-
״השותף שלו שם לב כניראה שמשהו לא בסדר, הוא איכשהו ידע שאנחנו עומדים להגיע ולהרוג אותו, הוא חשב שאבא שלה גילה והלשין. אז הוא החליט להרוג את המשפחה שלה. הוא התחיל בכך שרצח את אמא שלה ולאחר מכן את אחיה הקטן״ אמר והרגשתי חנק בגרון, הדמעות עמדו לי.
הוא מחה באגודלו את הדמעה שזלגה והמשיך-
״היא אמרה שהיא הצליחה להסתתר מתחת למיטה של אמא שלה-לכן לא ראה אותה.״

𝑻𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒆 Where stories live. Discover now