Chapter 10

13K 535 50
                                    

תרעננו את הזיכרון שלכן בפרקים 5ו 6🙏🏻 זה חשוב.

לוקה

הובילו אותנו לשולחן , התיישבתי מול איציק והשומרים שלי ישבו לידי .
הסתכלתי עליו עצבני, אני רואה על פניו שהוא מסתיר ממני משהו . למדתי איך לקרוא אנשים לפי הבעות פנים , תנועות גוף או כל דבר אחר .למדתי את זה עם השנים ככה זה כשאתה פוגש כמעט כל יום אנשים חדשים , רעים או טובים.

התחלנו לדבר קצת על המשימה
״סול!״ שמעתי צעקה והסטתי מהר את מבטי וראיתי את ביל המנהל ששכרתי צועק.
אבל..הוא צעק סול? סקרתי עם עיני למי הופנתה הצעקה ושמעתי אותו צועק שוב ומוסיף ״סול אני קורא לך בלי סוף, למה את לא עונה?!.״
המשכתי להסתכל על האנשים וראיתי שהוא צעק לזאתי שבהתה בי בכניסה , זאת סול ? המשכתי להתבונן בה ולחקור אותה במבטי ופאק היא כזאת יפה, השיער השחור שלה, השיער הארוך והשחור שלה, האף הסולד והעינים הכחולות היא כל כך דומה למרגריטה.
לרגע חשבתי שמרגריטה בכבודה ובעצמה נמצאת מול עיני.
״אמ..מ מצטערת ביל לא הייתי מרוכזת , רצית משהו?״ שמעתי אותה מלמלת אליו ומרכינה את ראשה. שמתי לב שהוא מהווה בישבילה איום, ואני לא אגיד שזה לא ערער לנוכח המצב הזה.
כבר לא הקשבתי להמשך השיחה כי שמעתי את איציק קורא בשמי , כניראה שם לב שלא הייתי מרוכז .
הוא המשיך לספר לי על התכנית שלו  שאת האמת לא עניינה אותי כלל באותו הרגע. חשבתי על סול . מה אני אמור לעשות איתה? .
״לוקה..יש משהו אחד שלא סיפרתי לך״ איציק אמר בחשש . הפנתי אליו את מבטי במבט קר וכועס , הוא יותר מידי משנה את התוכניות ואני מתחיל להבין שמשהו פה לא מסתדר . הוא בא לדבר אך הוא עצר כשבהה במשהו שליידי , הסטתי את מבטי אחריו וראיתי את סול עם פינקס ומבט מחויך, ואיך אמרתי שאני קורא אנשים? כי החיוך שלה מזויף.
כשחושבים על זה, כשנכנסתי למסעדה כל המבטים היו מפוחדים חוץ ממנה.
היא יודעת מי אני ביכלל?
אני וסול אף פעם לא ניפגשנו פנים מול פנים. מרגריטה תמיד אמרה לי שכדאי לי להכיר את הבת שלה אך אפעם לא התעניינתי. לא בקטע רע אבל באמת, אז, היו בעיני דברים יותר חשובים לעשות מאשר לראות נערה קטנה ולנסות להתחבר אליה. וכן, גם אם היא הייתה הבת של מרגריטה.
״שלום, מה תרצו להזמין?״ שאלה בעאלק נחמדות . גיכחתי בליבי , כמה היא שקופה.
איציק ענה לה שהוא רוצה סטייק ובירה .
אך אני לא הייתי מרוכז , המחשבות שלי הוסטו באופן חד לאיציק הזה, אני עדין מנסה להבין מה הוא מסתיר ממני. אני לא יכול להרוג אותו סתם. פשוט אין לי הוכחות, הוכחות מוחשיות והוכחות לעצמי כי אני לא הורג סתם. ואני לא יכול בנתיים להחליף מישהו אחר כי הוא יודע יותר מידי ואני לא יודע,אם הוא ישתמש בזה נגדי או לא .
״ואתה?״ שאלה סול והביטה בי . ואוי .כמה שהקול שלה סקסי . שמתי לב שקצת בהיתי בה בלי שום הבעה של רגש כלשהו.
״אוקיי..אתה לא רוצה כלום..״ מלמלה לעצמה והסתובבה . יצאתי מהבהייה שלי ״בירה״ אמרתי במהירות בקול צרוד מהרגיל . היא נעצרה לפתע הנהנה והלכה לכיוון המטבח .
״מה לא אמרת לי?״ אמרתי בכל נוקשה, קר ומאיים
״יש לי שותפים בכל הסיפור הזה .״ אמר ופערתי את עיני בהלם-חולני לטון הבטוח ולא מפוחד שלו שאמר לי את זה , ובאמת באמת כדי לו להתחיל לפחד .
״הם ממש מקצועיים בכל הנושא הזה והם הבטיחו לעזור להיות נאמנים לך .״ הוא המשיך בטון שקט ומהוסס לבסוף . הסתכלתי עליו במבט סוקר ועניתי
״קודם כל תוריד את הטון שלך שאתה מדבר איתי.״
״אני לא צריך את השותפים שלך בכל העניין של המרגלות והם לא צריכים להיות מושתלים גם הם בכנופיה , זה יעורר חשד . אני רוצה את שותפיך בהעברת שכורות אם זה נשקים והסמים שהם מקבלים ואם זה כסף . הכל אליינו.״ אמרתי בטון קובע. החלטתי לנצל את זה שעוד כמה אנשים מוכנים לשתף פעולה.
״א..אבל זה לא מה שהם ביקשו , הם ביקשו להיות מעורבים כמושתלים שם״ אמר בפחד ובחשש. פה כבר רציתי להרוג אותו , הוא מתווכח איתי. אני זה שקובע פה את פקודות והתוכניות.
בחנתי אותו אני רואה על פניו שהוא מנסה לרמות אותי. ואף אחד שלא ינסה אפילו לחשוב על לעשות את זה .
״יבן זונה אחד! עכשיו תקשיב לי ותקשיב לי טוב!״  צעקתי ונעמדתי ותופס בעניבה שלו לא היה לי אכפת שצופים בנו עכשיו . ״אתה תעשה את מה שאמרתי בלי זיוני שכל , ואם אני אדע שמשהו קטן ישתבש , ואני אגלה שאתה קשור לזה או השותפים שלך״ אמרתי במבט רצחני והוצאתי את האקדח וכיוונתי לראשו ״ אני יורה לך בראש. הבנת?!״ צרחתי
ושמעתי נפילה של משהו נשבר ליידי הסטתי את מבטי וסול עומדת קפואה ומסתכלת על האקדח שמונף לראש של איציק ושהמגש עם השתייה והסטייק על הריצפה. הבטתי בו חזרה במבט רצחני ששמתי לב שלא ענה על שאלתי
״שאלתי אם הבנת תענה לי?!״ צרחתי חזק והדקתי את אחיזתי בו
ככ..ן לוקה ה..בנתי״ ענה בפחד
״מהיום לא לוקה, אני הבוס שלך״ אמרתי בארסיות ודחפתי אותו באגרסיביות חזרה לכיסא שלו. הסתובבתי כדי ללכת וראיתי שסול עדיין עומדת שם קפואה . הסתכלתי עליה . אחחח מה הייתי עושה לה , אבל כמובן ששמרתי את זה לעצמי ויצאתי לכיוון המכונית שלי בחוץ .

𝑻𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒆 Where stories live. Discover now