Chapter 20

11.9K 612 145
                                    

יש דברים כאלה ?????!😍👆🏼
טוניייי חתיכייי שליי .😍
ולאלה שלא יודעות מה האינסטגרם שלו
אזזז..... tonimahfud זה השם משתמש שלו!!😍

ולפרק👇🏼

לוקה

נכנסתי למועדון וכולם הפנו אלי את מבטיהם.
כמה בנות הסתכלו עלי בחיוך מפלרטט , וזרמתי . תאמת באתי הנה כדי למצוא לי מישהי לילה .
התקדמתי לחבורה הרגילה שני מאת כמעט כל יום במועדון .
התקדמתי לספות הגדולות ב VIP כמובן וראיתי שהכל עמוס , איזה מישהו ישר קם ונתן לי לשבת במקומו.
״גברר באת היום?״ ראיתי את דור בא ומתיישב ליידי אחרי שהקים מישהו.
״כעע הייתי חייב״ אמרתי לו ונזכרתי בנשיקה שהייתה לי עם לוס יצאתי מהבית אשכרה מחורמן רק מהנשיקה הזאת , הבחורה הזאת לא הולכת להשפיע עלי עוד , זה לא אני , אני לא בנוי לאהבה, לא בנוי למישהי אחת, אני רגיל לקחת בנות לילה , לצאת למועדונים מתי שבאלי , לחיות את חיי הרווקות, זה לא הזמן לזוגיות וזהו. לכן אני הולך לשכוח אותה לילה הזה.
״מה אחי מזה הפרצוף הפרוץ הזה?״ שאל והביא לי וודקה עם קרח. פרצוף פרוץ? חחחחחח אני כבר רגיל למילים המוזרות שלו .
הסתכלתי עליו מהסס אם להגיד לו או לא , אבל החלטתי שלא , אין טעם לספר לו משהו סתמי שכזה. הסתכלתי על הוודקה ושתיתי הכל בשלוק.
״שום פרצוף״ אמרתי וחייכתי חיוך והוא החזיר לי גם  , הוא יודע מה פשר החיוך הזה . זה הזמן לזיין מישהי .

באתי לקום אך מישהי התיישבה עלי לפתע והתחילה לנשק לי את הצוואר זרמתי איתה וסימנתי לה לקום לשירותים.
דחפתי כמה אנשים שיכורים עד שהגעתי לשירותים . ישר תפסתי בה והצמדתי אותה לקיר ונישקתי אותה בפרעות .
״מישהו רעב היום״ אמרה בקול ניסתה להגיד בקול חושני , מה שלא כל כך יצא לה שהיא עצרה את הנשיקה . היא הסירה ממנה בפרעות את הגופיית בטן שבקושי הסתירה משהו . ובהיתי לה בחזה, ״את לא מבינה כמה״ אמרתי בטון צרוד והמשכתי לנשק אותה בפרעות.

ככה הייתי כל הערב , שתיתי כמו מטורף וזיינתי , זיינתי הרבה. אבל אפילו לרגע אחד סול לא יצאה לי מהראש , אני מרגיש שאני משתגע .

״אחיי אחייי תעצור עם השתייה , אתה שותה כמו נרקומן מה יש לך היום״ שמעתי את דור אומר לי ששתיתי את הכוס ה 20 להיום.
״מה יש לי?״ אמרתי וצחקתי כמו מטורף
״תשאל את הזונה הזאת שבבית שלי שגורמת לי להשתגע רק ביגלל נשיקה מזדיינת שהייתה לנו״ אמרתי וצחקתי בלי סוף.
״בוא בוא גבר ניקח אותך הביתה ונדבר על הכל מחר״ אמר ומשך אותי עם היד.
״לא רוצה , יש בנות שמחכות לי״ אמרתי והבאתי לו בעיטה במפשעה.
״אחחח יבן זונהה למה?״ אמר והתקפל על הרצפה.
״לולי מחכה לי״ אמרתי בקול תינוקי מתכוון לקום.
״קודם כל קוראים לה לוסי״ אמר והתרומם בכאב ״ודבר שני, תעשה איתה מחר את הסיבוב העשרים שלכם״ אמר , תפס אותי וסחב אותי על הגב שלו.מהייתי מחוק לא הצלחתי להוריד את עצמי ממנו.
״יהומו תוריד אותי״ אמרתי שראיתי שנועצים בי מבטים .
״הוו איזה חמוד זה שעל הגב שלו״ שמעתי מישהי לוחשת לחברה שלה שצחקה.
״חמוד אבא שלך שמת יזונה״ צעקתי לה ודור שם ישר את היד שלו על הפה שלי וממשיך לסחוב אותי החוצה .
״קוקסינל שונא אותך״ צעקתי שהוא הוריד אותי לייד המכונית .
״גם אני אוהב אותך , יאלה כנס כנס״ אמר ונכנס למכונית .
התישבנו המכונית והתחלתי לשחק עם הכפתור של הפתיחת חלון.
״תפסיק״ הוא אמר והעיף לי כאפה בראש.
״אתה יודע שאם לא הייתי שיכור ממזמן הייתי הורג אותך נכון?״ אמרתי ומשכתי לו באוזן.
״אחחח ימפגר תעזוב לי תאוזן״ אמר והוריד לי את היד וצחקתי .

𝑻𝒉𝒆 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒆 Where stories live. Discover now