PART 7

52 3 0
                                    

Ha maaflah tertroll anda semua haritu (′○' )

" Fuck fake friends we don't need em , fuck fake friends we don't need em— " Tzuyu menyanyi kecil tetapi cukup didengari oleh sesiapa sahaja . Lagu yang cukup mengguris hati si kawan tikam belakang yang dinyanyikan oleh Bebe Rexha .

Jihyo dibelakangnya sudah tersedu-sedu menangis kerana lagu yang dinyanyikan oleh Tzuyu itu mungkin ditujukan kepadanya . Tzuyu terasa pelik dengan bunyi yang seperti orang menangis dibelakangnya . Dia menoleh ke belakang dan—

" Woi Ji , yang engko melalak apasal aduhh minah ni " kata Tzuyu yang sudah kabut melihat kawannya itu .

" Kau kata aku fuck fake friends . Aku tahu aku bukan kawan yang baik " kata Jihyo . Drama apa lah musim panas macam ni —_

" Yah! Kau ni aku dengar lagu lah . Bila masa pula aku kata kau fuck fake friends ? Ha tak percaya search youtube . F.F.F bebe rexha ni ha yang seumur taeyeon sunbaenim " kata Tzuyu . Pidah arr kau minah! Menangis tak tentu pasal . Bukan aku kata kau pon ..

" Kau ni! Sedih aku tau . Buang air mata aku je menangis sebab tu . Tzuyu pabo !!!! " jerit Jihyo.

" Yah perempuan gila takpayah jerit lah woii . Nasib ni bulan puasa kalau tak dah lama aku carutkan kau lah tahi " marah Tzuyu . Ya tohan kau berikanlah aku kesabaran dengan sifat tak senonoh kawan aku ni (T⌓T)

" wehh jom pergi kolam ikan . Aku nak tengok drama depan mata lah " Jihyo menarik tangan Tzuyu ke kolam ikan untuk melihat drama percuma yang disediakan oleh semua pelajar .

' Yah baekhyun! Awak kenapa hah ? Awak tahukan saya sayangkan awak?! Kenapa awak nakkan si Tzuyu tu sangat ? '

' Hei hubungan kita dah berakhir! Kau tu perempuan tak sedar diri . Ada pakwe dulu lari dekat aku . Kau memang bodoh lah suzy ! '

' YAH BYUN BAEKHYUN AKU MEMANG AKAN TERJUN KOLAM IKAN NI SEKARANG JUGAK! KAU TU TAK SEDAR DIRI RAMPAS MAKWE ORANG HEI KALAU KAU TAK GODA AKU DAH LAMA AKU STAY DENGAN ROWOON LAH BODOH!!!! '

' HA TERJUN LAH KAU FIKIR AKU KESAH ? BIAR KAU BAU HANYIR PEREMPUAN GILA '

Jihyo dan Tzuyu yang menonton drama depan mata itu terus menggeleng kepala .

" Apa bulan puasa mencarut ni . Hilang je pahala tu " kata Jihyo

" Ceh . Cakap orang engkau tu baru je tadi mencarut ha tak pasal hilang pahala . Ni apasal lah mention nama aku ? KAU INGAT AKU HAMAK KE DENGAN JANTAN GILA MA— " Jihyo menekup mulut Tzuyu . Aduh minta maut betul minah ni . Trouble maker betul lah Tzuyu ni.

" Tzuyu ? " tegur Baekhyun dari jauh . Dia berlari kearah Tzuyu dan Jihyo .

" Weh tzu jom lari ! Mamat psiko tu datang dekat kita weiii "

Maka terjadi lah lari sana lari sini












" JIHYO TZUYU BAEKHYUN!!!! " jerit seorang guru yang suaranya amat garau ibarat petir menyambar .

" Jackson " gumam Jihyo

" Aigoo mati aku!!!! " jerit Jihyo . Masalah kalau abang sendiri dapat tangkap ( TДT)

I MISS YOU [S1+S2]Where stories live. Discover now