Hurt
I'll Be Yours
I Am Me" Kenapa kau layan aku macam pelacur Rowoon ? " tanya Tzuyu yang sedang memeluk lutut itu .
Rowoon yang mendengar ayat tersebut , terus sahaja menghadap Tzuyu yang sedang memeluk lutut diatas katil 'mereka' .
" Aku tak pernah layan kau macam pelacur Kim Haera . Sekali pon tak pernah . Aku buat macam tu sebab aku tak nak orang lain sentuh kau , aku tak nak kau jadi hak milik orang lain , dan aku cuba untuk bahagia kan kau . Tapi aku tak tahu macam mana nak bahagia kau dengan cara yang betul . Aku selalu ikut nafsu aku . Aku gagal kawal diri . Sebenarnya aku tak sampai hati nak sakitkan kau tapi aku tak dapat kawal Haera . Aku nak kita bersama . Dan aku betul-betul takut kau jatuh dekat tangan lelaki lain . Haera , aku mula sukakan kau sejak aku putus dengan Suzy dulu . Kalau abang kau tak bagitau pasal ni , aku tak akan sayang dan sukakan kau . Bila kau pindah US , aku nekad akan jadikan kau milik aku suatu hari nanti . Dan impian aku tercapai Haera . Aku dapat kau . Aku rasa kehilangan orang yang aku sayang masa tu Haera . Masa kau pergi tu , masa itu juga omma dan appa aku kemalangan . Adik aku Eunwoo , mati kena rogol Haera . Aku betul-betul tak boleh terima tu semua Haera " terang Rowoon . Dan airmata jantannya jatuh buat kali ketiga . Pertama tentang kematian ibu bapanya dan kedua tentang kematian adiknya .
Tzuyu yang setia mendengar penjelasan Rowoon tadi terkedu . Begitu tragis kisah hidup seorang lelaki bernama Kim Rowoon itu .
" Aku.. Aku minta maaf Rowoon " kata Tzuyu lalu memeluk Rowoon untuk menenangkan Rowoon yang sedang kesedihan itu . Dia seakan faham sekarang kenapa lelaki didalam dakapannya ini jadi begini .
Aku tak fokus nak menaip bila lagu ayam me berkumandang .
" Kita mulakan hidup baru , Rowoon "
Rowoon yang mendengarnya terus terkelu dan tidak percaya .
" Apa Haera ? "
" Kita jadi pasangan kekasih yang saling menyayangi dan memahami ? " kata Tzuyu lalu tersenyum manis.
Arghhhh! Senyuman itu , senyuman yang sudah lama dia tidak nampak . Betul-betul buatkan dirinya rindu terhadap senyuman itu .
" Rowoon saya nak tanya tapi awak jangan marah ok ? "
" Tanya lah . Untuk sayang semuanya boleh "
" Kenapa awak bunuh Suzy ? "
Rowoon terdiam seketika .
" Kau akan tahu perkara sebenar bila datang seorang lelaki ni untuk jatuhkan aku . Dah aku nak tidur "
Ayat yang dikatakan oleh Rowoon itu tadi terngiang-ngiang difikirannya .
Dan yang penting sekarang , misi memujuk Kim Rowoon! Rowoon sedang marah tu .
YOU ARE READING
I MISS YOU [S1+S2]
Romance++ Season 2 is coming . " Tak semua kenangan yang kita ada indah " " Saya sayangkan awak . Tolong jangan tinggalkan saya lagi " " Terima kasih sebab masih sudi nak bersama dengan aku " " huh nak beranak " Heh akhirnya aku pandai buat sinopsis r...