Part 29

45 3 0
                                    

Nisan Cinta
Power
Catch Me If You Can

Cinta kita bersama 💏

" Tzuyu-shi " panggil Rowoon dengan nada yang sangat lembut . Mungkin hari ini mood dia sangat baik ?

" Apa?! " tetapi panggilannya dibalas dengan nada yang ditinggikan oleh aku . Protes betapa tak sukanya aku terhadap dia sekarang ini .

" Aku nak keluar ni . Oh ya aku pesan baik-baik ni , kau jangan cuba lari . Ingat , kalau kau cuba lari , pertolongan kau memang akan dapat tapi untuk jadikan kau teman hidup , itu hanya mimpi untuk kau . Sebab kau dah jadi milik aku dan kau dah tak suci " segala pesan-pesan sinis yang diberi Rowoon tadi cukup buat airmata aku mengalir .

Ya , tak akan ada siapa lagi nakkan perempuan kotor seperti aku . Pesanan yang cukup menusuk ke kalbu itu mampu sahaja membuat seorang perempuan berasa dirinya teruk dan tak berguna .

" Kenapa kau menangis ? Aku salah cakap ke Kim Haera ? " soal Rowoon sinis . Selepas itu , terus sahaja Rowoon meninggalkan bilik tersebut .

" KIM ROWOON TAK GUNA!! " jerit Tzuyu selepas melihat Rowoon keluar dari bilik tersebut .

*************

Ketika Rowoon ingin memasuki kedai 24 jam di Seoul itu , dirinya disapa oleh seorang lelaki .

" Eh Ong gedekgedek! Bro , dah lama tak nampak " Rowoon membalas sapaan dari Seungwoo . Caranya agak biadap jugak ye . Siapa cakap pakwe aku katak tu ?

Meh bukak meja cepat 😆

" Eh kau . Siapa gedekgedek setan ? Kuangjo towon bebal " balas Seungwoo pula .

Mereka memasuki kedai 24 jam itu dan menuju ke arah rak yang dipenuhi ramen untuk mengisi perut yang kekosongan itu .

Pertengahan bulan , duit belum masuk lagi 🌚 ramen je mampu

Sambil-sambil berborak sakan , Seungwoo memerhati setiap percakapan dari Rowoon itu .

Huh lancang je bercakap . Tak perasan ke yang aku nak jatuhkan kau sekarang ni Kim Rowoon .

' Kau tunggu masa untuk pupus je Kim Rowoon '





GG 1979 🌚😂😂😂😂😂

I MISS YOU [S1+S2]Where stories live. Discover now