Part 54

17 2 0
                                    

" Uncle Kim , can I be a husband for your daughter? "

Kai memandang lelaki dihadapannya dengan pandangan yang tajam. Masih mentafsir apa tujuan lelaki itu meminta kebenaran darinya walaupon dia sudah merancang perkahwinan mereka.

" Are you serious? Kau boleh berjanji dengan aku yang kau boleh buat Haera bahagia dan tak terseksa macam sebelum ni? Kau boleh layan Haera bagai menatang minyak yang penuh kan? Kalau aku tahu kau cuba cederakan Haera atau dia kecewa , aku tak teragak untuk kau lepaskan dia " kata Kai penuh sinis tetapi lebih dari mengingati.

" Ye uncle. Rowoon akan jaga Haera sebaik yang mungkin. Dan walaupon apa pon yang jadi , Rowoon tak akan lepaskan dia walau desakan dari uncle. Sebab dia dah menjadi hak saya sepenuhnya " balas Rowoon dengan yakinnya.

" Ok , wait and see. Aku nak tengok juga macam mana kau boleh tahan nafsu kau bila digoda oleh perempuan lain " kata Kai. Hanya cuba untuk menguji Rowoon. Ya memang sebelum ni Kai pernah terpesong dalam hal tersebut tetapi dia sedar setelah dia kehilangan keluarganya.

" Saya tak sebodoh itu uncle. Dan untuk pengetahuan uncle , saya milik Haera dan Haera milik saya " kata Rowoon sinis dan dia melangkah keluar dari bilik itu dengan senyum sinis.

Kau fikir aku akan jadi bodoh macam kau Jongin? Tak semudah itu.




Aik macam dingin je tu . Im back!

I MISS YOU [S1+S2]Where stories live. Discover now