Part 49

28 1 0
                                    

Beberapa Tahun Kemudian..

Sekarang aku gantikan tempat appa sementara tunggu Rowoon habis belajar dekat U.S tu . Tapi sepanjang dia di U.S , kitorang tak pernah langsung berhubung . Sebab appa tak bagi kami berhubung . Katanya , takut Rowoon tu angau nak balik ke Korea cepat . 3 tahun tak silap aku menanggung rindu dekat Rowoon .

———————IMY———————

Ong Seungwoo

Seungwoo merenung ke luar jendela sambil mendengar lagu Di Matamu . Habis muka dia banjir dengan air mata . Kadang kala , dia menjerit , gigit jari , peluk lutut sambil meroyan lagu Di Matamu , kadang menyanyi lagu Tergantung Sepi . Kalau dia bosan sangat dengan lagu tu , dia nyanyi lagu Luar Biasa .

Bila part menyanyi lagu Boomerang , tiba-tiba dia boleh menari dengan rancak dan gembira . Tapi tak lama bila bayang Tzuyu muncul dalam otak dia . Terus jadi murung semula dan sambung menyanyi lagu klasik Saloma . Lepastu emo dan emo dan akhirnya bilik yang dia duduki sekarang tiada lagi rupa bentuk bilik istimewa bagi pesakit mental seperti dia .

Seungwoo ternampak satu pistol lalu dia mengambilnya . Dia tersenyum jahat . Seungwoo terus menembak cermin bilik tersebut . Seungwoo tersenyum girang dan melompat-lompat setelah cermin tingkap itu basah dipenuhi air .

Pistol air .

" Yeay yeay kita dah tembak Rowoon! " kata Seungwoo . Tiba-tiba pintu diketuk . Seungwoo terus terdiam . Sebelum pintu itu dibuka oleh para jururawat dan juga doktor , Seungwoo terlebih dahulu menjerit ketakutan .

Sekarang masa pemeriksaan . Seungwoo benci picagari tu! Sebenarnya , itu ubat tidur .

Jururawat-jururawat tersebut hanya mengendahkan bilik Seungwoo yang seperti sarang tikus itu lalu memujuk Seungwoo .

" Ting ting ting Ong Seungwoo kacak tangtingtangtiinng "

Ini lagu kegemaran Seungwoo . Rancak bilik itu dengan suara sumbang makcik-makcik bawang menyanyi .

" Ok Seungwoo , calm down . Kita buat sikit je tak banyak pon . Calm down ok ? " pujuk doktor tersebut .

Seungwoo terus menjerit dan menyerang kesemua jururawat dan juga doktor tersebut . Dengan sepantas kilat , Seungwoo dapat meloloskan diri dari bilik tersebut dan berlari keluar dari hospital tersebut .

Kesemua pengawal mengejar Seungwoo yang lari seperti tiada hari esok . Laju bakhang .

" Bodoh punya hospital! Dia fikir aku gila ke? Aku tak gila la HAHAHAHA aku tak gila woiiii aku tak gilaaaa arghhhhhhhh " datang balik penyakit mental serius dia tu .

Tetapi dia menjadi normal semula apabila seorang perempuan melalui dikawasan itu . Perempuan yang sangat dikenalinya .

" Wahhh , sekarang aku jadi Spy dia lah! HAHAHAHA wahhhhhhhhh " cara Seungwoo terpegun itu sangat menyeramkan .

Dan misi dia hari ni , intip Tzuyu semula! Yeayyyy dapat Tzuyu balik HAHAHAHAHA saranghae Tzuyu shiiiii

I MISS YOU [S1+S2]Where stories live. Discover now