Part 24

52 4 2
                                    

Ok aku baru nak hiatus lama-lama tapi aku terpaksa jgk on disebabkan aku tak tahan dicaci maki oleh mereka dan katanya ada hal penting nak tanya tapi kesudahnya one tick je aku dapat . Lagi pon esok nct dream comeback . Tak mungkin aku akn terlepas tentang nct ini 🌚

————————————————

Hari sudah melarut malam tetapi aku masih lagi memikirkan cara untuk keluar dari rumah bakal 'neraka' aku ini . Kenapa lah aku rasa rumah dia ini seperti lain macam sahaja . Susah sangat nak cari jalan keluar .

Dan yang serabutnya sekarang , Rowoon mengunci pintu bilik ini dengan menggunakan penghadang kayu dan juga pintu dikunci . Pintu itu bermacam-macam jenis kunci ada supaya aku tak dapat lari .

Selama ini , aku fikirkan dia terlampau bodoh sehinggakan tidak lupa tentang ini semua . Tetapi , aku silap . Aku yang bodoh sekarang kerana tidak dapat berfikir semenjak dinodai oleh Rowoon petang tadi . Gilalah , sila cuci kan otak aku suci ini sekarang . Ergh perkara itu sahaja mampu merosakkan sel-sel otak seseorang manusia .

Ketika aku mundar-mandir disekeliling bilik , aku terdengar seperti pintu akan dibuka . Rowoon sudah balik . Kemana gamaknya si lelaki gila ini pergi setelah menodai aku petang tadi ? Eh perlu ke aku ambil tahu ? Setidaknya , tak . Itu hal dia dan aku hanya perlu jaga hal aku .

Dengan sepantas kilat aku kekatil dan pura-pura tidur kerana takut di apa-apakan olehnya . Ketika aku sedang berpura-pura tidur , sambil itu aku membuka mata sedikit untuk melihat dimanakah Rowoon tetapi kosong . Kelibatnya langsung tiada dimana-mana tempat .

" Kau cari aku ? " bisik seseorang ditelingaku lalu digigitnya .

Aku memandang ke kiri ku dan dengan penuh terkejutnya terus sahaja aku menjerit ..

Eh tenuk ini , terkejut bodoh :3

Lantas aku memarahinya " yah! Apa kau buat ni ? " marahku lalu mengusap dada .

" Huh . Kenapa? Kau sudah bersedia jadi santapan aku malam ni Kim Haera ? " tanya Rowoon dengan pandangan yang sangat sinis .

" Apa kau merepek ni ? "

Aku mengesot kebelakang kerana sudah ketakutan dengan lelaki dihadapan ku ini dan dia semakin kedepan , jadi dengan kudrat perempuan aku yang masih bertenaga ini , tanpa fikir apa-apa terus sahaja aku menendang alat sulitnya itu .

Rowoon menjerit kesakitan dan jelas sekali dia sedang digeruni perasaan marah . Lalu dia menjerit

" Yah! Kim Haera! Kau cuba cabar aku kan ?! Kau tahu tak aset ini lah yang akan beri zuriat untuk aku dan kau! " jeritnya lalu bergegas kearah aku dengan menunjukkan betapa marahnya dia sekarang ini .

Apa? Akan beri zuriat? Siapa nak kahwin dengan engko?!

Aku yang kelam kabut tidak tahu mahu lari kearah mana lagi terus ke pintu . Iyalah mana tahu , pintu itu tidak berkunci . Tetapi aku terlebih dahulu sudah dicepung oleh Rowoon . Dan yeah , aku sudah tidak dapat larikan diri lagi .

Badanku diangkat dan dicampakkan keatas katil . Aku mahu larikan diri tetapi tangan dan kaki ku sudah dikunci oleh Rowoon . Tidak memasal , tangan aku digari olehnya . Mana datangnya gari tu ? Rompak dibalai polis ?

" Aku terpaksa buat macam ni supaya kau tak lari lagi macam tadi . Enjoy " katanya dengan senyuman penuh makna .

Argh aku benci senyuman itu!

" Jerit nama aku Tzuyu! " katanya tegas .

Aku hanya mengetap bibir dan menggelengkan kepala tanda tidak rela diperlakukan sebegitu .


Dan , mahkota yang aku jaga selama ini untuk bakal suami aku sudah pon dicuri oleh orang lain .

I MISS YOU [S1+S2]Where stories live. Discover now