Part 28

34 3 0
                                    

Try My Luck
TT
Always

Seorang lelaki kacak tinggi lampai menjejaki di Syarikat Kim's Holding untuk membuat interview disitu .

Ong Seungwoo .

Ye , dia Ong Seungwoo yang akan bekerja di syarikat Kai itu nanti . Dan yang surprise nya dia adalah musuh Kim Rowoon anda . Bagaimana boleh jadi musuh ? Oh dia adalah 'sahabat' yang menjadi musuh didalam selimut . Didepan baik tetapi sebaliknya pelbagai rancangan yang mahu dilakukan untuk menjatuhkan 'sahabat' nya itu .

Dia bekerja disitu pon sebab mahu mencungkil segala rahsia tentang anak perempuan Ceo syarikat tersebut .

Huh culik? Kim Rowoon menempah jalan maut . Ong Seungwoo berdesis didalam hati . Dan pada masa itu juga namanya dipanggil untuk membuat interview .

" Ong Seungwoo , please come in "

Seungwoo terus melangkah memasuki ke dalam pejabat tersebut .

" Silakan duduk " pelawa Kai yang sedang mencatit kerjanya diatas kerja tersebut .

" Ada bawa resume ? " tanya Kai .

Seungwoo yang sudah duduk diatas kerusi pejabat itu terus hulurkan resume nya yang diminta oleh Kai ..

" Ong Seungwoo , 23 tahun , dan awak mohon dalam pegawai pemasaran ? Boleh saya tahu apa bakat awak dan sebelum ni awak ada pengalaman bekerja ? " soal Kai pula kalini .

" Ye , saya memang mohon pegawai pemasaran . Bakat saya banyak sangat terpendam dan sebelum ni saya bekerja sebagai supervisor " terang Seungwoo .

Seungwoo memandang Kai dengan penuh tersirat . Ini lah masanya .

****************************

Jihyo & Jaehyun pov's

" Aku nak kau tolong aku "

" Tolong apa ? Kahwin dengan awak ? Okay jom " jawab Jaehyun dengan riak wajah gembira .

" Hotak kau! Aku nak kau tolong aku carikan Tzuyu la bodoh " berang Jihyo dibuatnya . Orang tengah serius dia boleh pula nak melawak bodoh tahap hambar dia dekat sini .

" okay okay oppa gurau "

" sekali lagi kau guna oppa tu , kau mati Jaehyun "

Amaran yang dianggap amat berbahaya itu cukup membuat Jaehyun menelan liur .

" Okay sekarang awak nak saya buat apa ? " kata Jaehyun serius .

" Jejak Kim Rowoon "

" Awak gila ke ?! Awak nak saya mati dalam tangan dia ? Awak tak sayang saya ke Jihyo ? " jerit Jaehyun setelah terdengar awek tidak jadinya itu menyebut nama seorang psiko itu . Dah la suruh jejak . Gila! Aku nak hidup lagi! Aku nak merasa hidup dengan Jihyo .

" Aku tak kesah . Sayang ke tak sayang , kau kena tolong aku jejak Kim Rowoon tu jugak! Titik Jung Jaehyun "




Seorang lelaki yang memakai pakaian serba hitam yang sedang duduk dipenjuru kedai itu tersenyum sinis . Sekali sekala ikut orang sebodoh mereka tu tak salah . Ini lah masa untuk dia jatuhkan Rowoon .

' Tunggu masa saje , Kim Rowoon . Lepas tu kau akan mampus dalam aku '

Seungwoo terus bangun dan meninggalkan kedai tersebut .





Maaf ya . Jadi kata bawah tempurung sebab otak jadi beku nak update . Dalam masa yang sama aku tengah buat jalan cerita ff baru akan datang nnti 😂😂 pendekkan part kalini ? Aku tak de idea lagi ni 😂

I MISS YOU [S1+S2]Where stories live. Discover now