Aku nak update sebelum data aku meninggal dan selepas itu aku akan meninggalkan dunia media soSIAL buat sementara . Memandangkan aku sudah menjadi emak kedana jadi aku akan kemurungan . Dah kaya raya nanti baru aku akan beli data memandangkan seperti yang aku kata , dompet aku keguguran semasa aku bershopping sakan . Dan minta maaf sebab hiatus . Aku migrain teruk selama seminggu dan semalam pula , masa nak buat kje seni (well anak² seni kebanggaan malaysia) aku terpahat jari dan semestinya berdarah dan aku lupa nk dermakan jenis B ini kepada yg memerlukan . Darah aku tu memang cukup untuk penuh kan satu tabung untuk darah tu . HAHAHAHAHA semalam mereka pikir aku baru bunuh pelajar² bertelur dlm kls tu sbb satu tangan aku penuh dgn darah 😹 aku tayang muka creepy . Dan disitu lah aku mkin migrain dan pandangan aku mkin samar-samar . Kasihan kan aku ? Sadih sungguh hidup aku
마지막 첫사랑 💃
마자막차렁 👰
나랑 사귈래 ?Ini aku request jek 🌚
Lama juga ye aku pengsan . Ntah berapa jam lah aku pengsan kerana bau yang kurang menyenangkan itu dan aku juga pengsan kerana mulut aku yang ditekupnya oleh entah siapa-siapa sahaja .
Memang aku tahu kerja siapa ni , meninggal dia esok . Berani dia buat begini terhadap aku . Huh beta murka! Tahi , aku rasa seperti aku berada dikawasan yang tidak dibayar bil elektrik .
Tapi , ada cahaya disuatu sudut . Dan aku ternampak seseorang sedang duduk diatas kerusi berserta meja dan terbeliak mata aku seketika apabila melihat di dinding itu penuh dengan gambar aku sahaja .
Dan siapa lah peminat aku ni ? Aku mahu juga tegur dia , kenapa dia culik aku tapi kang tak memasal je aku ni dijadikan mangsa rogol . Hish pemikiran kotor! Jihyo lah yang pengaruh aku .
Tiba-tiba seorang manusia yang berhoodie tu memusingkan badannya memandang aku yang sedang terkaku . Aku terkaku kerana , manusia durjana itu adalah sunbae aku sendiri dan juga crush aku sendiri ?!!!
Kim Rowoon .
Di— dia yang culik aku ? Ouh selama ini memang betul lah apa yang Baekhyun katakan . Rowoon ini sangat bahaya . Mungkin aku mangsa kedua dia . Tolong , aku belum sempat nak bermanja dengan bapak aku lagi! Argh menyesalnya taknak percaya . Kalau lah aku percaya , dah lama aku terperap dalam rumah .
" Sun—sunbae?! " kata aku .
" Hye prettie " tegurnya dengan riak wajah yang agak selamba .
" apa yang sunbae nak ? Apa salah aku ha?! Kenapa kau culik aku ? Woi aku tak ada harta tau! Lepaskan aku!!! " jeritku . Dan dia hanya membalas dengan sengihan sinis .
Dan dia juga kemudiannya tergelak besar ibarat menyindir aku . Eh syaitan ini , mahu mati ke apa ?
" aku taknak semua tu tzuyu . aku cuma nak kau . AKU NAK KAU . FAHAM?! " tengkingnya . Tengkingan itu buatkan bahu aku terhinjut . Terkejut dengan tengkingan itu mungkin .
개소리 . Aku hanya mencarut didalam hati sahaja memandangkan orang dihadapan aku ini adalah seorang psiko , jadi kalau aku mencarut perkataan itu mungkin aku akan arwah sekejapa sahaja nanti .
" aku dah lama tunggu kau untuk jadi milik aku . tapi kau ambil keputusan untuk tinggalkan aku . hati aku sakit dan kau buat jadi macam ni tzuyu . sebab kau aku jadi lelaki yang desperatekan cinta kau! " sambungnya lagi . Tetapi kali ini dengan nada yang lembut .
Bila masa pula aku tinggalkan dia ? Eh eh , dia yang tak luahkan perasaan dia dekat aku lepastu nak salahkan aku .
" Bila aku tinggalkan kau ? " tanya ku polos . Jadi bodoh jap dengan ayat si psiko itu tadi .
" sekarang tu tak penting . Yang penting sekarang aku dah dapat kau . Jadi aku nak kau berseronok dengan aku sampai akhir hayat aku sayang " katanya lalu mendekati ku dan mengusap pipi ku dengan lembut dan tak lupa juga dengan pandangan yang cukup menggoda itu .
Ye aku mengaku , selama ini aku meminatinya tetapi hari ini , aku terus berhenti meminatinya .
Dan eh! Lelaki gila ini mahu buat apa ?
Tangan Rowoon sudah pon melingkar ke seluruh badan aku dan dia meminta aku untuk mengeluarkan bunyi desahan tetapi hasilnya gagal kerana kedegilan aku .
Dan aku meronta dan menangis untuk dilepaskan tetapi aku gagal dan perkara ini membuatkan dia semakin marah dengan perbuatan aku yang tidak membalas segalanya .
" LEPASKAN AKU ROWOON! " jerit ku
" Aku nak badan kau dan jadikan kau milik aku buat selamanya tzuyu! " katanya tegas .
" Tolong rowoon , aku merayu tolong jangan apa-apakan aku " rayu ku .
Dan selepas itu , dia bangun tanpa berkata apa-apa dan terus keluar dari bilik .
Aku hanya memeluk tubuh aku yang hampir diperkosa oleh lelaki gila itu tadi . Aku harus cari jalan untuk larikan diri .
Aku tak mahu duduk dirumah yang bakal menjadi neraka buat aku nanti .Bye , nanti aku update lagi huhuhu :3
YOU ARE READING
I MISS YOU [S1+S2]
Romance++ Season 2 is coming . " Tak semua kenangan yang kita ada indah " " Saya sayangkan awak . Tolong jangan tinggalkan saya lagi " " Terima kasih sebab masih sudi nak bersama dengan aku " " huh nak beranak " Heh akhirnya aku pandai buat sinopsis r...