Part 50

27 2 0
                                    

Tzuyu Pov's

Aku terasa seperti diperhatikan tetapi aku hanya mengendahkannya . Tiba-tiba telefon bimbit ku berdering menandakan ada panggilan yang masuk . Aku melihat nama si pemanggil.

Rowoon 💕

" Yeobosayo ? " jawab ku.

" Sayang buat apa ? Dekat mana ? Dah makan ? " tanya Rowoon tanpa sebarang noktah.

" Ish tanya tu macam tak ada hari esok gamaknya oppa ni . Baru balik dari beli barang . Appa suruh beli barang sikit . Makan tu dah , ha yang oppa dekat US tu apa cerita ? Sihat ke ? Menggatal ke tidak dengan perempuan ? "

" Ha ni lagi lah. Sihat je ni tapi cuma rindu orang jauh. Yang menggatal tu tak pernah lagi ea. Kalau betul oppa menggatal , dah lama tak call sayang dah . Jaga diri elok-elok . Ingat tau! " pesan Rowoon .

Hehehehe caringnyaaaa diaa

Selepas kami menamatkan panggilan , aku terus memasuki kedalam kereta dan cepat-cepat mengunci pintu kereta . Fuhhh takut betul kalau ada yang nak ragut aku huhuhuhuhu

Aku start kan enjin kereta dan memulakan perjalanan dan guess what ?

ADAKAH ITU SEUNGWOO ?

Aku tersentak lalu brek secara mengejut . Aku sudah ketakutan , malah ingin melanggarnya kerana aku nak balik cepat kot kang bapak aku tunggu barang yang dia suruh beli.

Kali ini Seungwoo mengetuk tingkap kereta dan

" Woii buka tingkap ni! Ada orang nak rogol aku " dari dalan aku dapat dengar Seungwoo menjerit secara tidak waras .

What the—

Sapa pula yang nak rogol dia ni? DASAR LELAKI GILA KAU NAK PERANGKAP AKU

Jadi aku terus memandu kereta dengan laju sebab aku nampak tadi dia dah ambil kayu nak pecahkan tingkap kereta aku . Eish bapak dia la dia ingat aku beli kereta ni dengan air liur ke apa? Makin teruk gila dia tu

Seungwoo's Pov

" Bodoh punya perempuan! Aku nak kau lah bodoh! Woii ! Aku tak gila la HAHAHAHA aku tak gilaaaaaaaaaaaa " selepas Seungwoo memaki Tzuyu , dia terus menjadi kurang waras semula . Menjerit dan menangis

" DAN TAK SEHARUSNYA AKU BERTEMU DIRIMU DIDUNIA INI " selepas dia menangis , dia akan menyanyi dan ketawa gembira kerana baginya suara dia sahaja yang paling merdu didunia .

Orang sekeliling hanya mengendahkannya dan ada juga yang menelefon hospital sakit jiwa kerana ada satu manusia kurang siuman berada di Bandar Seoul. Dah la pakai baju hospital.

Seketika itu ada pasangan bercinta sedang melintas dikawasan tersebut dan nak tahu apa yang dilakukan oleh Ong Seungwoo ?

" WOIII ORANG GILA KORANG KAN YANG ROSAKKAN MAJLIS PERKAHWINAN AKU ? " dia menjerit dan menuding jari kearah pasangan tersebut.

" Incik boss , jom pulang "

" arghhh taknak!! Aku taknak jumpa doktor hodoh dan picagari bodoh tu lagi!! kenapa kau yang muka pecah ni nk amik aku? Lepas lahhhhhhhh "



Im sorry hiatus lama sangat . Exam , kerja kursus

Sorry 😟

I MISS YOU [S1+S2]Where stories live. Discover now