Part 13

47 5 0
                                    

" Sorry , miss " kata lelaki itu sebelum terkaku juga .

Krystal terkaku melihat lelaki tersebut . Mahu sahaja dia larikan diri dan selamatkan anak-anaknya dari diculik lagi . Perkara yang sudah lama terjadi itu membuatkan dirinya fobia atas kelalaian itu . Tidak sanggup lagi melihat anak-anaknya diculik oleh lelaki itu . Cukup lah hanya Kim Minhyuk atau Winwin yang pernah lelaki itu cuba bunuh dan bukan anak perempuannya buat kali ini .

" Winwin , Tzuyu jom " Krystal menarik kedua-dua anak lelaki dan perempuannya .

Winwin dan Tzuyu yang melihat ommanya dalam keadaan tergesa-gesa itu terus berasa pelik . Nak ditanya nanti lain pula jadinya . Jadi , mereka hanya senyap dan menunggu masa yang sesuai untuk bertanya . Tanya aunt Jessica pon okay juga!

Seungri Pov's

' Kejap , itu Krystal kan ? Kenapa dia lari? Tak sempat nak minta maaf hari raya ni ' Seungri mengeluh saat melihat Krystal sudah meloloskan diri apabila melihatnya .

Ada nampak ke aku nak terkam dia depan anak-anak dia ?

Ada ke readers ?

Ke korang yang mintak aku terkam korang ?

Haih susah lah kalau macam ni bila nak minta maaf , tuan punya badan lari pula . Seungri tabah dua ribu tujuh belas .

*********

" Jessica! " jerit Krystal apabila melihat kakaknya sedang mengemas peralatan didapur .

" Eish you ni . Kenapa jerit-jerit ? Kalau I ada serangan jantung tadi ? " kata Jessica yang sudah terperanjat itu dengan jeritan adik bongsunya itu .

" Seungri . He's here "

" WHAT?!!! " jerit Jessica pula . Terkejut dengan nama tersebut barangkali .

" Dia buat apa kat sini ? "

" I think he's lives in US "

" So ? You nak buat apa ? Nak stay or I bawa you ke China ? "

" Erm cakap pasal China , I nak jumpa mummy I lah . I rindu Huang's family . Sejak kematian Tao , I terus tak jejak sana itu pon mummy Huang je yang jumpa I itupon pasal wasiat mendiang Tao . You know , I rindu sangat Shandong tu " kata Krystal panjang lebar . China itulah tempat dia itu melepaskan rindu terhadap bekas tunangnya yang sudah tiada .

" So , bila you nak pergi ? Bawa anak-anak you sekali ? Anak-anak you tahu siapa Tao ? "

" Of course la I bawa anak I . Mereka memang dah tahu . Kalau I rahsiakan dan mereka dapat tahu , mereka mesti nak tahu juga "

" So , bila ? I nak booked ticket you all ni . I ikut sekali boleh ? Dah lama rasanya I tak holiday dengan you . Last I ingat masa kita bujang lagi "

" Boleh! Lagi I suka "

I MISS YOU [S1+S2]Where stories live. Discover now