Flashback
" Omma appa kerja malam ke? " tanya Rowoon.
" Nae . Wae ? " jawab omma Rowoon .
" Taklah saja tanya . Ok lah omma , Rowoon nak belikan ubat untuk Eunwoo kejap. Ubat dia dah habis " fuh dia senyum nipis dah nampak betapa tabahnya dia.
Adik kesayangan , semuanya boleh.
" ok . Hati-hati Rowoon "
Ibu bapa Rowoon pon meninggalkan rumah tersebut dengan berpesan kepada Eunwoo supaya kunci pintu .
Dari jauh , kelihatan Ong Seungwoo sedang tersenyum sinis melihat bekas kekasih kesayangannya membuat muka tidak gembira . Walaupon sebegitu , dia masih dengan masalah penyakit kemurungannya.
Seungwoo berjalan dengan pantas lalu memecah masuk kedalam rumah tersebut . Seungwoo cuba untuk membuka pintu bilik Eunwoo dan paling kurang cerdiknya , pintu itu tidak berkunci. Makin senang kerja Seungwoo . Kikiki
" Hai sayang " tegur Seungwoo dengan suara yang mendayu. Kononnya kesian.
Eunwoo terus ketakutan setelah melihat keberadaan Seungwoo didalam biliknya.
" Macam mana kau masuk bilik aku ha? " tengking Eunwoo.
" Dasar careless . Mana-mana penyamun pon boleh masuk kalau pintu tak terkunci " kata Seungwoo dengan tenang lalu menapak perlahan-lahan kearah Eunwoo.
" Kau nak apa ha? " tengking Eunwoo lagi.
" Aku nak kau . Aku nak kita yang dulu. Kau tahukan aku sayangkan kau? Tapi kenapa kau percayakan orang lebih dari percayakan aku? Kenapa Eunwoo? " tanya Seungwoo . Airmata jantannya jatuh saat teringat kisah mereka
Eunwoo hanya diam terkaku kerana dirinya dipeluk dari belakang.
" Aku tanya ni kenapa kau tak jawab hah bodoh?! " tengking Seungwoo.
Dia semakin agresif apabila Eunwoo hanya diam dan tidak menjawab setiap pertanyaannya tadi. Lalu dia mengigit leher Eunwoo.
Uhoppp. Eunwoo meronta-ronta untuk dilepaskan dan akhirnya dirinya tumpas apabila kekuatan Seungwoo lebih daripadanya.
Selesai sahaja Seungwoo melakukan 'permainan' nya bersama Eunwoo , dia berbisik ditelinga Eunwoo
" Kau tahu tak disebabkan aku terlalu kesian kan kau , aku terpaksa bunuh kau sebab aku tak sanggup tengok kau jadi macam ni lagi hanya sebab aku "
Seungwoo terus menikam Eunwoo dengan kejam.
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!!!! SEMOGA SPM TEAM MARILAH BERAYA SAKAN SEBELUM KITA KEMURUNGAN DENGAN PAPER 😂 DENGAN INI AKU TAK PERCAYA AKU SPM. AKU EXCITED NAK RAYA SEDANGKAN YANG LAIN MASIH MENCARI MOOD RAYA HAHAHAHA TF ESOK KAU HAPPY HAPPY JGK
YOU ARE READING
I MISS YOU [S1+S2]
Romance++ Season 2 is coming . " Tak semua kenangan yang kita ada indah " " Saya sayangkan awak . Tolong jangan tinggalkan saya lagi " " Terima kasih sebab masih sudi nak bersama dengan aku " " huh nak beranak " Heh akhirnya aku pandai buat sinopsis r...