Hari ini hari aku dibebaskan oleh pihak polis atas kesalahan membunuh orang . Tapi tu dulu . Sekarang aku nak ubah diri aku jadi seorang yang positif balik . Aku jadi psiko dulu pun sebab Krystal . Selama 5 tahun aku terperap dalam penjara , aku mula sedar cinta memang tak boleh dipaksa .
Aku menyesal bunuh Tao dengan Junhoe dulu . Kalau aku lah masa tu aku dapat berfikir dengan baik dulu mungkin sekarang diorang dah bahagia dan mempunyai keluarga .
Aku ? Kesian . Baru keluar penjara nak cari jodoh lagi lah susah . Tapi sekarang ni anak Kaistal dah besar ke belum ? Kalau dah besar , boleh aku masuk line . Eh tapi nak ke Kai tu jadikan aku menantu dia ? Mustahil hukhuk 😂
" Ok Lee Seungri , hari ini awak dibebaskan kerana perubahan awak . Lepas ni awak berubah lah ye " kata Inspektor Jung Hoseok . Dia ni lah dulu yang tangkap aku . Setia betul dia pantau aku selama 5 tahun ni . Terasa bahagia ada orang kesah pasal kita hikhik 🌚
" Ha termenung apa lagi ? Taknak tinggalkan penjara ni ke ? Ke nak stay sini ? Takut rindu " tegur Inspektor Jung Hoseok lagi .
" Eh mana ada . Tak sanggup nak stay sini lagi . Bosan . Tak de member " balas Seungri dengan senyuman manisnya .
" Bila aku campak penjenayah dalam tu , kau seboleh nak duduk sorang . Dah la pergi balik , kau punya penjamin dah tunggu " kata Jung Hoseok sambil memuncungkan bibirnya kearah G-Naga 😂..
" Ha bye muahhh " Seungri melambaikan tangannya selepas melayangkan flying kiss ke arah Inspektor Jung Hoseok .
" BABIHHH GAYYYYYYYY " jerit Hoseok seperti diserang penyakit sawan babi .
" Apa bangang " Seungri mengelengkan kepalanya lalu tersenyum melihat reaksi Inspektor itu tadi 😂
HYE ? Lama tunggu ?
YOU ARE READING
I MISS YOU [S1+S2]
Romance++ Season 2 is coming . " Tak semua kenangan yang kita ada indah " " Saya sayangkan awak . Tolong jangan tinggalkan saya lagi " " Terima kasih sebab masih sudi nak bersama dengan aku " " huh nak beranak " Heh akhirnya aku pandai buat sinopsis r...