Ολοι εχουμε περασει εκεινες τις υπεροχοκαταπληκτικες εβδομαδες, που ολα πανε τελεια. Ακομα και το σχολειο. Ολα κυλανε ομαλα και ευχαριστα και κανενας δεν σου χαλαει την μερα. Ο καιρος ειναι με το μερος σου και η ζωη ειναι απλα υπεροχη.
Ε λοιπον αυτη δεν ηταν μια απο εκεινες τις εβδομαδες. Αντιθετως, ηταν απο εκεινες που ολα, και εννοω ΟΛΑ πανε στραβα. Ξυπνας στραβα, με νευρα. Τα αγαπημενα σου δημητριακα τελειωσαν κι αν οχι, μην ανησυχεις τελειωσε το γαλα.
Quote ελληνιδας μανας: "Γιατι δεν τα τρως με γιαουρτι;.."
Ναι γιατι τα σοκολατενια μπαλακια ταιριαζουν απολυτα με την αγελαδιτσα. #τοποθετησηπροιοντος
Και ας μην μεινουμε στα δημητριακα. Παμε στο σχολειο. Και η τελευταια ελπιδα να φτιαξει η μερα σου χανεται οταν μαθαίνεις το βαθμο σου στο τεστ της φυσικης. Για το οποιο ξοδεψες πολυτιμο χρονο για να διαβασεις αλλα τι να κάνουμε που ο Νευτωνας προφανως σε μισει.
Κι εκει που λες οτι τιποτα δεν μπορει να κανει αυτην την μερα χειροτερη σου ζηταν- οχι!- σου ανακοινωνουν οτι πρεπει να κανεις εργασια πανω στον κρατικό δανεισμο με ενα απο τα πιο σπαστικα κοριτσια της ταξης σου.
Ξες... Εκεινες που κουβαλανε ολο το σετ make-up, πινελα, μασκαρες, κτλ στο σχολειο μαζι τους γιατι αν φανει εστω και ενα τετραγωνικο χιλιοστο αβαφτη επιδερμιδα ο κοσμος θα καταστραφει και θα πεθανουμε ολοι!!!
Και το κουδουνι χτυπαει. Και ευχαριστεις τον Θεο που το βασανιστηριο τελειωσε για σημερα. Αλλα ο μεγαλοψυχος ειναι τοσο μεγαλοψυχος που θα σου δωσει λιγο ακομα. Γιατι τι μπορει να κανει την μερα ακομα καλυτερη απο το αξιαγαπητο 10χρονο αδερφακι σου που λατρευει να παιζει με τα bayblade του και να ζωγραφιζει το τετραδιο των μαθηματικων σου.
Για οποιους δεν εχουν ενημερωθεί σχετικα με τις καινουριες κινεζικες-ιαπωνικες-η οτι στο διαολο ειναι παιδικες σειρες του Star τα bayblade ειναι κατι υπεροχες σβουρες που τις πετας σε μια απολυτα αθορυβη *γκουχου γκουχου* πιστα ολες μαζι (κατα προτιμηση απο τρεις σβουρες και πανω) και αυτες κουνιουνται σαν τα συγκρουομενα μεχρι να μεινει μια ορθια...
Οπως είπα... Συναρπαστικο παιχνιδι.
Νομιζετε κανω πλακα... Οχι. Δυστυχως αυτη ειναι η τυπικη μου εβδομαδα.
YOU ARE READING
The Newcomer | ✔
Teen Fiction"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...