"Ρε μαμα!! Δεν με βοηθάς να ηρεμησω!! Εχω καθυστερηση τρεις μερες και ναι μια δυο φορες ξεχασαμε τα προφυλακτικα! Στα ειπα πέντε φορες!! Βοηθα με αρχιζω και φρικαρω!!" ειπα κλαίγοντας κι η μαμα μου με αγκαλιασε.
"Ηρεμησε. Θα παμε σε εναν γυναικολογο και με μια εξεταση θα μας πει αυτος" λεει ηρεμη.
Πως ειναι ηρεμη;! Η 17χρονη κορη της μπορει να εχει μεινει εγκυος αυτη την στιγμη κι αυτη ειναι χαλαρη;!!
"Κι αν ειμαι εγκυος;! Μαμα πως θα του το πω; Κι αν δεν θελει παιδι; Αν με αφησει; Τι θα κανω; Αν ειμαι εγκυος δεν μπορω να το ριξω ειναι μια αθωα ζωουλα! Αλλα δεν θελω να χασω τον Carter. Μαμα..." αρχισα να φρικαρω και να κλαιω περισσοτερο.
"Σταματα να κλαις και παμε" λεει και σηκωνεται απο τον καναπε του σπιτιου.
Και πως θα παω πανεπιστημιο;! Αν ειμαι εγκυος μεχρι να τελειωσει το καλοκαίρι θα αρχιζω να πριζομαι!
"Παμε στον Dr. Prozi. Αν δεν μαθεις δεν θα ηρεμησεις. Παμε αυτος θα μας δεχτει και χωρις ραντεβου" ειπε και με τραβηξε κι εμενα ορθια.
Με εβαλε στο αμαξι οσο εγω συνεχιζα να σκεφτομαι πως θα ειναι η ζωη μου με ενα μωρο κι αν ο Carter με αφησει.
Αποφασισα να τον παρω τηλεφωνο. Να του το πω πριν μαθω.
Δεν καταλαβα αν αντιδραση του ηταν θετικη η οχι αλλα ειπε οτι θα μας συναντησει στο ιατρείο.
Τουλαχιστον δεν σε αφηνει μονη σου.
Μολις φτασαμε βρηκαμε τον Carter να μας περιμενει πανω στην μηχανη του εξω απο το κτηριο.
"Γιατι κλαις;!" ρωτησε ανησυχος και ετρεξε στο μερος μου.
"Δεν θελω να σε χάσω"
"Γιατι να με χασεις; Εδω δεν ειμαι;" ειπε και με αγκαλιασε. "Δεν παω πουθενα μικρη μου" ειπε αφηνοντας ενα φιλι στο κεφαλι μου.
Μπηκαμε στο ιατρειο και μετα απο δυο κοριτσια που περιμεναν ηταν η σειρα μου.
Ο Carter επρεπε να περιμενει εξω οποτε μπήκα με την μαμα μου.
Μολις η εξεταση τελειωσε ο γιατρος με κοίταξε με μια περιεργη εκφραση.
"Εχω καλα και κακα νεα"
"Τα καλα πρωτα" ειπε η μαμα μου.
"Η Victoria δεν ει αι εγκυος. Ειναι απλα μια φυσική καθυστέρηση και σε λιγες μερες θα αδιαθετησεις κανονικα" ειπε και ανακουφιση με γεμισε. Μεχρι που θυμηθηκα οτι εχει και κακα νεα.
YOU ARE READING
The Newcomer | ✔
Teen Fiction"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...