"Γεια σου μαμα!" λεω και τυλιγω το σεντονι γυρω μου περισσοτερο. Ο Carter εχει μεινει ακίνητος κοιταζοντας μια εμενα μια την μανα μου.
"TORI!! Παρτε το προφυλακτικο απο το χαλι και μην σας δει ο μικρος!! Θα ερθω να σε παρω το απογευμα απ'της Aria" λεει χαμογελαστη και βγαινει.
Ξαναμπαινει κι ανοιγει το παραθυρο και ξαναβγαινει κοιταζοντας μας με ενα χαμογελο ως τα αυτια.
Γιατι να μην εχω μια φυσιολογικη μανα;;
"Η πεθερα μου ειναι ανοιχτομυαλη" λεει γελωντας ο Carter και γελαω μαζι του.
"Ουτε η δικια μου παει πισω" ξαναπεφτω πανω του φιλωντας τον. Το μυαλο μου τρεχει στις χθεσινοβραδινες αναμνησεις. Ειμαι γεματη με τα σημαδια του στο λαιμο μου και στο στηθος. Εγω ομως του εκανα περισσοτερα. Δεν εμεινα στις πιπιλιες. Εχει κατι νυχιες στην πλατη του που ειμαι σιγουρη οτι λιγο ακομα και θα ματωνε.
"Carter; Η πλατουλα σου ειναι καλα;!" λεω και τον γυρναω ελαφρως για να δω.
Εχει παντου κοκκινες γραμμες απο τα νυχια μου και τωρα νιωθω ασχημα.
"Εισαι αγριογατα!" λεει γελωντας και με ξαναφιλαει.
"Δεν πονας;" ρωταω και κουναει αρνητικα το κεφαλι του μεσα απο τον λαιμο μου.
"Φτανει με τα σημαδια δεν εχω τοσο makeup!" γκρινιαζω αλλα μ'αρέσει.
"Μην τολμησεις να καλυψεις τιποτα! Εισαι δικια μου κι αυτα ειναι η αποδειξη" λεει και με ξαναφιλαει.
"Πρεπει να φυγουμε" λεω αλλα ριχνω το κεφαλι μου πισω δινοντας του καλυτερη προσβαση στον λαιμο μου.
"Καλα..." λεει με ενα τελευταιο φιλι και σηκώνεται. Περπαταει γυμνος μεχρι το μπανιο και μολις μπει ξαναπεφτω στο κρεβατι κοιταζοντας το ταβανι.
Τι ηταν αυτο Θεε μου;!
Παω να σηκωθω αλλα διπλωνω στα δυο με το που στεκομαι στα ποδια μου. Ξανακαθομαι στο κρεβατι για να ηρεμησω. Δεν πιστευα να ποναω τοσο πολυ.
Παιρνω μια βαθια ανασα και σηκωνομαι καταπινοντας τον πονο και μαζευω τα ρουχα μου απο το δωματιο οσο πιο αθορυβα μπορω ωστε ο μικρος να μην ακουσει τιποτα. Το δωματιο του ειναι ακριβως διπλα.
Ο Carter βγαινει απο το μπανιο και αρχιζει να με βοηθάει με το δωματιο.
Αφου συμμαζεψουμε το δωματιο και το στρωσουμε το κρεβατι βγάζω το κεφαλι μου απο την πορτα για να δω που βρισκεται ο μικρος.
YOU ARE READING
The Newcomer | ✔
Teen Fiction"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...