!!!Ακαταλληλο περιεχομενο!!!
Οσες δεν θελουν τις ανατριχιαστικιες λεπτομερειες ας ψαξουν για αυτο το σημαδι***
Μετα απο αυτο ειμαι και παλι το αγνο αθωο παιδακι της μαμας.
Consider yourselves warned!! Παρτε την Αγία Γραφη διπλα σας...μπορει να χρειαστει.
Enjoy you pervs❤
Εγω παω για εξομολογηση👼
Carter's POV
Κλεινει την πορτα και με κολλαει πανω της κανοντας επιθεση στα χειλη μου. Δεν χανω χρονο και τυλιγω τα χερια μου στην μεση της τραβωντας την πιο κοντα μου.
Συχαινομαι που θα στο χαλασω αλλα ειναι μεθυσμενη φιλε. Δεν σκεφτεται καθαρα. Θα ξυπνήσει και θα το μετανιωσει.
Το μισω οταν εχεις δικιο...
"Tori.." προσπαθω να πω αλλα δεν παιρνει το στομα της απο το δικο μου.
"Μωρο μου... Εχεις πιει. Καλυτερα.." ξεκινάω να πω αλλα τα χειλη της κατεβαινουν στον λαιμο μου και τα χερια της στο παντελόνι μου.
Το ενα της χερι χαιδευει το φουσκωμα του παντελονιου μου οσο το αλλο τρεχει στους κοιλιακους μου.
"Tori εισαι μεθυσμενη! Δεν μπορω να σε εκμεταλλευτω ετσι" λεω παιρνοντας τα χερια της απο πανω μου.
Γαμωτο θελω πισω το αγγιγμα της.
"Δεν εχω πιει ουτε σταγόνα" ψιθυριζει στο αυτι μου με σταθερη φωνη.
Την πιστεύω. Οι κινήσεις της ειναι σταθερες και δεν μυριζει ουτε στο ελαχιστο αλκοολ. Μυριζει τριανταφυλλα! Λες και μολις βγηκε απο το μπανιο.
"Παμε" λεει και με τραβαει μεχρι το δωματιο της.
Οκ. Που πηγε η Tori μου;
Το αθωο και ανυποψιαστο κοριτσακι μου;
Ναι ειδικα με αυτα τα εσωρουχα ειναι πολυ αθωα...
"Tori εισαι καλα;" ρωταω για να σιγουρευτω οτι δεν της εκανε κανενας πλυση εγκεφαλου ή τιποτα... Ποτε δεν ξες!
Γυριζει να με κοιτάξει και το χαμογελο της πεφτει. Φαινεται απογοητευμενη και αρχιζει να ντρεπεται.
"Νομιζα οτι θα σου αρεσει... Θα..θα παω να αλλαξω" λεει χαμηλωνοντας το κεφαλι της και γυριζει να φυγει απο κοντα μου.
Αλλα δεν προλαβαινει. Την ξανατραβαω και την κολλαω πανω μου κοιταζοντας τα ματια της.
ESTÁS LEYENDO
The Newcomer | ✔
Novela Juvenil"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...