"Τετοιο επιπεδο bromance δεν ειχε ουτε ο Batman με τον Robin" σχολιαζει η Kate το θεαμα μπροστα μας.
Μια γρηγορη ενημερωση. Αφησαμε τα πιτσουνακια και τις μαμαδες με τον μικρο στο Κριαριτσι και πηραμε τις μηχανες, τις σκηνές μας, ρουχα, μαγιο, φακους και τα συναφη και βρηκαμε μια ωραια παραλια να μεινουμε οι τεσσερις μας μονοι μας. Και επειδη ειμαστε πολυ κωλοφαρδοι αν το παρεις με τα ποδια σε κανα 10λεπτο εχεις φτασει στην αλλη ακρη της παραλιας οπου εχει ενα υπεροχο μπαρακι. Ετσι μας εστειλαν τα καμαρια μας να παρουμε καφεδες οσο αυτοι ανελαβαν σαν άντρες να στησουν τις σκηνες μας.
Πηγαμε, γυρισαμε, φαγαμε κι ενα παγωτο στο δρόμο. Το αστειο λοιπον της υποθεσης ειναι οτι γυρνωντας βρηκαμε τον Carter και τον Chris να κοιμουνται αγκαλιτσα στην ιδια σκηνη.
Το οτι ηταν bisexual θα επρεπε να μας το πει πριν μπλέξουμε σε σχεση...
"Αυτη η στιγμη πρεπει να μεινει απαραλλαχτη στον χρονο!" ψιθυριζω για να μην τους ξυπνήσω και βγάζουμε τα κινητα μας.
Αφου βγαλουμε αρκετες φωτογραφιες αποφασιζουμε να τους ξυπνησουμε. Και πως αλλιως θα ξυπνουσαν πιο ωραια απο το να αφησουμε τα παγωμένα νερακια που ηρθαν πακετο με τους καφεδες ακριβώς πανω στις γυμνες κοιλιτσες τους;!!
You're evil!
You're gonna make me blush!!
"Οχι ρε πουστη!" φωναζει ο Carter μολις αφηνω το νερο στους κοιλιακους του και σηκωνεται όρθιος.
Την ιδια αντιδραση ειχε κι ο Chris μονο που η Kate το πήγε σε αλλο επίπεδο. Δεν άφησε απλα το μπουκαλι πανω του. Εχυσε λιγο νερο πανω του!
Μολις καταλαβαν τι καναμε και βλεποντας πως γελαμε μας κοιταξαν με το πιο μοχθηρο βλεμμα που θα μπορουσαν να πάρουν.
"Ξεκινησατε εναν πολεμο που δεν μπορειτε να νικησετε" λεει ο Carter καρφωνοντας με με το βλεμμα του.
Μου κλεινει το ματι και αμεσως καταλαβαινω πως ειμαστε χαμενες απο χερι.
Carter και φαρσες ειναι συνωνυμα! Το λεξικο να ανοίξεις εκει που λεει φαρσερ σου γραφει διπλα Carter!!!
Να σε πω...
Και δεν μου λες...
Την γαμησατε!
Αυτη η θετικότητα σου!!
Στήνουμε και την αλλη σκηνη και καθομαστε στην αμμο περιμενοντας να νυχτωσει. Συμφωνησαμε να ξενυχτησουμε σημερα. Θα αναψουμε φωτια και θα κατσουμε γυρω της. Θα πουμε τρομακτικες ιστορίες, ανεκδοτα, θα παιξουμε αληθεια η θαρρος και θα κανουμε γενικά οτι αλλο μας έρθει.
VOUS LISEZ
The Newcomer | ✔
Roman pour Adolescents"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...