"ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!"
"ΔΕΝ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ!"
"ΗΡΕΜΗΣΤΕ! Ουτε μικροι δεν μαλωνατε ετσι!"
Ladies and gentlemen επιτρεψτε μου να σας παρουσιασω τους εκπληκτικους, ασυναγωνιστους, φαντασμαγορικους..... VICTORIA KAI JOSH!! Που θα μας παρουσιασουν το 'Αδελφικη Αγαπη: Πως να αλληλοσκοτωθειτε!' Συμπρωταγωνιστές: Η κα Marisa στο ρολο της μαμας-διαιτητη και ο Mike στο ρολο του άμαχου πληθυσμου που παντα χτυπαει ενω δεν ανακατεύεται. Δυνατο χειροκροτημα για να τους απολαυσουμε!!!
*Το πληθος σηκωνεται όρθιο και χειροκροταει μεχρι να κοκκινισουν οι παλαμες του*
"Μην μιλας μανα! Της εχεις δωσει πολυ αερα σε αυτο το θεμα! Πουτανακι θα καταληξει!" φωναζει ο Josh.
"Πουτανα αρσενικη εισαι εσυ! Ευτυχως βρέθηκε η Mara και σε εκανε ανθρωπο απο λαγο!" απανταω με νευρα.
"Ηρεμηστε!" φωναζει η μανα μου.
"Μαμα θελω κακα μου" πεταγεται ο Mike.
"Οχι τωρα Mike!!" φωναζει ο Josh σπρώχνοντας τον Mike εξω απο το σαλονι.
"Προσεχε πως φερεσαι στο μωρο! Αιντε γιατι εσυ εχεις παρει πολυ αερα! Λειπεις ολο το χρονο και οταν ερχεσαι να μας δεις το παιζεις αντρας του σπιτιου και αρχηγος και κανω οτι γουστάρω! Εε οχι ρε μαγκα! Δεν καταλαβες καλα! Σε εναν μηνα γινομαι 18 και αν θελω να μεινω με το αγορι μου θα μεινω με το αγορι μου!"
"Μαμα θελω κακα μου!!" επιμενει ο Mike.
Περασαμε στην ιδια πολη με τον Carter. Κερκυρα. Εγω Ξενων Γλωσσων Μεταφρασης και Διερμηνειας και εκεινος Τεχνων Εικονας και Ηχου. Καλες σχολες, θα ειμαστε και μαζι. Δεν θελουμε τιποτα αλλο.
Ποιο ειναι το 'προβλημα' τωρα. Ο Carter βρηκε ηδη ενα διαμερισμα και θα το νοικιαζουμε μαζι. Ο Josh ομως διαφωνει, κι ειναι κατηγορηματικος.
"Αφου αγορι μου τον ξερουμε τον Carter, ξέρουμε οτι θα την προσεχει κι οτι την αγαπαει. Γιατι να μην μεινουν μαζι τα παιδια;" προσπαθει να τον πείσει η μανα μου.
Καλα τσαμπα κοπος. Ουτως ή αλλως οτι κι αν πει ο Josh εγω με τον Carter θα μεινω. Και σε οποιον αρεσει.
"Γιατι ειναι ανηλικη!" ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ!!!
"Σε λιγοτερο απο ενα μηνα κλεινω τα δεκαοχτω!! ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!"
"ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΘΑ ΓΊΝΕΙ!" φωναζει μπροστα στο προσωπο μου.
"ΔΕΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!" αντιλεγω.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Newcomer | ✔
Genç Kurgu"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...