Οκ πρεπει να ξεκαθαρισουμε λιγο την κατασταση γιατι εχει ξεφυγει και εγω ως κλασσικον φρικαρω εδω περα!!!
April εμφανισου πρεπει να μιλησουμε!!
...
April!!
...
APRIL!! Μην με γραφεις γαμωτο ξερω οτι με ακους! Τι εγινε χθες;! Γιατι ξυπνησα με τατουαζ;! Υπηρχε οντως η παγκοσμια μερα της συνειδησης ή οπως την ειπες ή ηταν ονειρο; April πες μου σε παρακαλω.
Σταματα να μου μιλας εχω τρομερο πονοκέφαλο!
Ναι αλλα εχω φρικαρει...ΒΟΗΘΑ!!
Σαλονι!!
Τρεχω στο σαλονι κι ο Carter τρεχει πισω μου. Και... mystery solved. Μεθυσαμε μαγκες...
Πεταμενες μπυρες, κουτια απο πίτσα και δυο μπουκαλια ουισκι αδεια. Προφανως το γλεντησαμε εχθες.
"Αρα μεθυσαμε;..." ρωταει ο Carter τριβοντας τον σβέρκο του.
"Ναι απ'οτι φαινεται... Εχουμε αδειασει 3 μπυρες ο καθενας και δυο μπουκαλια ουισκι" απανταω δειχνοντας το τραπεζακι του σαλονιου.
"Και παλι ομως δεν βγαζει νοημα. Δεν θυμαμαι τιποτα απο χθες. Ουτε το πρωι. Δεν γινεται να πιναμε απο το πρωι. Και οσο κι αν πιεις δεν διαγραφεται ετσι μια ολοκληρη μερα!" λεει συνεχιζοντας να κοιταει τον χαμο στο σαλονι.
"Δεν ξερω Carter. Ουτε εγω θυμαμαι τιποτα. Αλλα για να μην φρικαρω περισσοτερο θα δεχτω το οτι μεθυσαμε και τελος... Κι ελπιζω να μην μετανιωσω για το τατουαζ" μουρμουριζω την τελευταια προταση.
Με πλησιαζει και πιανει το πηγουνι μου, κανοντας με να τον κοιταξω στα ματια.
''Δεν θα το μετανιωσεις, οχι οσο περναει απ'το χερι μου" λεει φιλωντας το μετωπο μου.
"Παμε να φαμε τωρα πειναω" λεει προχωρωντας προς την κουζινα.
Μολις κατεστρεψε την στιγμη...
Πιες ενα Algofren σε παρακαλω...
Τι επαθες εσυ;
Εσυ πινεις, εγω περναω τα δεινα... Δεν ποναει το κεφαλι σου;!
Λιγο...
Ε αυτο το λιγο ειναι πολυ για μενα!
Κανω οτι ειπε η April και παιρνω ενα παυσιπονο. Καθομαι στο τραπεζι και ο Carter μου δινει το μπολ με τα δημητριακα μου και αφου βαλει αλλο ενα μπολ για εκεινον καθεται απεναντι μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Newcomer | ✔
Fiksi Remaja"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...