"ΟΧΙ!!" ακουω καποιον να φωναζει και πεταγομαι όρθια απο το κρεβατι.
Ο Carter.
"ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ;! ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ!! ΟΧΙ ΑΥΤΗΝ!!" φωναζει ξανα.
Δεν χανω χρονο και τρεχω στο σαλονι μονο για να τον βρω μουσκεμα στον ιδρωτα και δακυρα να τρεχουν απο τα ματια του στον υπνο του. Παλευει με τα σκεπασματα, στριφογυριζει, χτυπαει.
"ΑΦΗΣΕ ΤΗ!!" φωναζει ακομα πιο δυνατα αλλα η φωνη του σπαει στο τελος.
"Carter;" προσπαθω να τον ξυπνησω αλλα δεν φαινεται να με ακουει.
Πιανω τα χερια του ακινητοποιωντας τα οσο μπορω με το ενα μου χερι και αρχιζω να χαιδευω τα μαλλια του με το αλλο.
"Carter μου, ειναι απλα ενας εφιαλτης" λεω και φαινεται να πιανει αφου για λιγο ηρεμεί.
"Οχι την Tori μου" λεει με πληγωμενη φωνη.
"Ειμαι εδω μωρο μου. Ηρεμησε" ψιθυριζω αφηνωντας ενα φιλι στο κεφαλι του και τριβοντας το μπρατσο του.
"Victoria..." ανοιγει τα ματια του και με ψαχνει.
Μολις το βλεμμα του συναντησει το δικο μου κλεινει τα ματια του ανακουφισμένος και με τραβαει απο το σβέρκο ενωνοντας τα χειλη μας. Με φιλαει αργα και τρυφερα.
"Παμε στο κρεβατι" λεω και τον τραβαω ορθιο αρπαζοντας και το μαξιλαρι του ταυτοχρονα.
Δεν υπαρχει περιπτωση να κοιμηθεί στον καναπε την υπολοιπη νυχτα.
Τον βαζω να καθισει στην ακρη του κρεβατιου και του φερνω μια πετσέτα να σκουπιστει αφου κυριολεκτικα σταζει. Λες κι επαιζε μποξ στον υπνο του...
Αφου στεγνωσει ξαπλωνει πισω και κοιταζει το ταβανι χωρις να πει λέξη.
"Θες να μου πεις τι ειδες;" ρωταω ηρεμα ξαπλωνοντας διπλα του.
Παιρνει μια βαθεια ανασα και περναει το χερι του μεσα απο τα μαλλια του.
"Ειδα εναν εφιαλτη"
Σωπα!
Σκασε εσυ!
"Ειδα τον Kai, τον πρωην κολλητο μου, στο κρεβατι με την Danielle. Στην αρχη δεν με ενοιαζε καν, αλλα μετα πηρες την θεση της. Και μετα ειδα τον πατερα μου με την Melissa. Και ξαναπήρες την θεση της. Αλλα μην ανησυχείς βλεπω τον ιδιο εφιαλτη καιρο τωρα" λεει και τον κοιταζω λιγο σοκαρισμενη.
"Και πως γινεται πρωτη φορα να σε ακουω;!" λεω και σηκωνομαι να τον κοιταξω στα ματια.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Newcomer | ✔
Genç Kurgu"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...