23. Κριαριτσι χωρις κριαρια

840 61 84
                                    

"Tori το sleeping bag! Mike πανε βαλε το μαγιο σου!! Tori οχι αυτο το sleeping bag! Το αλλο! Το ροζ! Το δικο σου! Mike μαγιο δεν θα το ξαναπω! Josh βαλε αυτα στο αμαξι! Mara κοριτσι μου μπορεις να βοηθησεις τον Μike να ντυθει; Tori μην ξεχασεις τα παγουρινα και τους φακους! Josh τα εβαλες! Ωραια πανε και το ψυγειακι τωρα. MIKE ΜΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΣ ΤΗΝ MARA ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΤΟ ΜΑΓΙΟ ΣΟΥ!! Victoria μιλα με τον Carter που βρισκονται;! Αν ειναι στον δρομο μπειτε ολοι στο αμαξι! MIKE ΤΟΝ ΜΠΕΛΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!!" η μανα μου συνέχισε να παραληρει ετσι κι εμεις ακουγαμε καθε εντολη κατα γραμμα. Με εξαιρεση τον Mike και εκεινο το μαγιο.

Απ'οτι καταλαβατε θα παμε camping!

Πανε οι Πανελληνιες! Γραψαμε οσο καλυτερα μπορουσαμε και τωρα περιμένουμε να δούμε που περασαμε. Ειμαστε στα μεσα του Ιουνιου, τα τζιτζικια δεν λενε να το βουλωσουν και η θερμοκρασια κυμαινεται ανω των 45° Κελσιου.

Ποια κολαση με καζανια που βραζουν και φωτιες; Ελα Ελλαδα μεσοκαλοκαιρο και θα σου πω εγω φυσικη σαουνα! Χανεις κιλα μονο που καθεσαι στον ηλιο!!

Και ναι θα παμε ολοι μαζι camping! Ο Josh, η Mara, ο Mike, o Carter, η Aria κι η μανα μου, και για καλη μου τυχη θα ερθει κι η Kate με τον Chris η οπως τους φωναζει ο Carter το ζευγαρακι της Αγιας Παρασκευης.

Συνήθιζαν καθε Παρασκευη να βγαινουν σε κλαμπ και τους ξαναβλεπαμε Κυριακη βραδυ. Εξου κι η Αγια Παρασκευη. Μεγαλη η χαρη της.

Ευλογησον.

Θα παμε στο υπεροχο Κριαριτσι, που δεν εχει κριαρια να εξηγουμαστε για να μην παρεξηγουμαστε, τουλάχιστον οχι τοσα πολλα...,για δεκαπέντε μερες και μετα απο πολυ πριξιμο καταφεραμε να πεισουμε τις μανες μας να μας αφησουν να παμε δεκα μερες μονοι μας εγω κι ο Carter με την Kate και τον Chris.

Σαν την Χαλκιδικη δεν εχει.

"Tori παρε την σκηνη σας και πηγαινε στο αμαξι! Ερχομαι και φεύγουμε!" λεει και βγαινω εξω οπου ο Carter καθεται στην μηχανη.

Εχει ενα σακιδιο στην πλατη του και φοραει ενα αμανικο μπλουζακι αφηνοντας με να χαζευω τους μυς του.

Διπλα στην μηχανη του ειναι παρκαρισμενη η μηχανη του Chris με την Kate καθισμενη πισω του. Εχει κι αυτη ενα σακιδιο στην πλατη της.

Μπροστά απο τις μηχανες ο Josh προσπαθει να χωρεσει τα παντα μεσα στο πορτ παγκαζ ενω η Mara προσπαθει να δεσει τον Mike στο καθισμα του. Η Aria εχει παρκαρει το Smart της μπροστα απο το Fiat του Carter και περιμενει την μαμα μου για να ξεκινησουμε.

The Newcomer | ✔ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ