34. Ζηλια ψωρα...

630 50 27
                                    

"Να εκει εχει δυο ξαπλωστρες κενες!" φωναζω προχωρώντας προς τις ξαπλωστρες.

Δεν εχετε ιδεα ποσο δυσκολο ειναι να βρεις αδεια ξαπλωστρα σε μπιτσομπαρο τουριστικου νησιου! Τρια διαφορετικα beach bar και ουτε μια ξαπλωστρα.

"Tori παω να βουτηξω, θα ερθεις;" ρωτάει o Carter αφου αφησει τις τσαντες μας στην αλλη ξαπλώστρα.

"Πανε θα κανω λιγο ηλιοθεραπεια και θα ερθω μετα" λέω και τον παρατηρω που βγαζει την μπλουζα και μενει με την βερμουδα του.

Γαμωτο αυτο το κορμι...

"Τελειωσες να με τσεκαρεις;" ρωταει γελωντας.

"Δωσε μου ενα λεπτο" λεω συνεχιζοντας να τον κοιτάζω.

Γελαει και σκυβει να με φιλησει πριν τρεξει σαν 5χρονο στην θαλασσα. Ξαπλωνω πισω βαζοντας το καπελο μου στο προσωπο και ηρεμω.

Μεχρι που ακουω μια ανατριχιαστικα γνωριμη, σπαστικη, λεπτη φωνουλα.

"Carteeer!!! Carterουληηη!!! Τζουτζουκο μου τι κανεις εδω;! Αποφασισες επιτελους να παρατησεις εκεινο το μυγοφτημα;!!"

Η Elly. Την γαμημενη αναποδα τυχη μου μεσα δηλαδη!!!

Ασε με να την δειρω.

Οοοχι!! Θελω να ακούσω τι θα πει ο αλλος! Δεν γινεται να την αφησει να με βριζει ετσι εε;;

"Γεια σου Elly. Οχι η Tori κι εγω είμαστε ακομα μαζι αν και δεν σου πεφτει λογος" λεει και απο την φωνη του μονο μπορεις να καταλαβεις οτι ειναι οσο ενοχλημενος οσο κι εγω.

Μπραβο το παιδι. Μειον ενα ατομο να δειρουμε.

"Φυσικα και μου πεφτει λογος τζουτζουκο μου. Οταν την βαρεθεις εισαι δικος μου!" λεει η σιλικονη με ποδια και παρολο που εχω το καπελο στην μαπα μου μπορω να καταλαβω οτι το καριολακι του τριβεται!!!

Αυτο ηταν! Σηκω να ξεμαλλιασουμε αυτο το κοκκινομαλλικο σκουποξηλο ΤΩΡΑ!!!

Πεταω το καπελο απο την μουρη μου και περπαταω με αερα ντιβας προς το μερος τους.

"Carter, παμε να βουτηξουμε;" ρωτάω αγνοωντας εντελως μια Elly που βραζει ενα μετρο μακρυα μου.

"Γεια σου Victoria" λεει φτηνοντας δηλητηριο σαν το φιδι που ειναι.

"Γεια σου Elly" λεω ξερα χωρις καν να την κοιταξω.

"Βλεπω ακομα δεν εκανες κατι γιαυτο το μαλλι. Βαλε λιγο conditioner! Σαν σκιαχτρο εισαι" λεει πιανοντας μια τουφα απο το μαλλι μου.

The Newcomer | ✔ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ