Καθομουνα στον καναπε του σαλονιου και περιμενα τον Carter να γυρισει. Η κα Aria εφυγε αφου την πήρανε τηλεφωνο απο την δουλεια της.
Εχει παει 2 η ωρα το βραδυ κι ο Carter δεν εχει γυρισει ακομα. Λειπει σχεδον 8 ωρες και αρχιζω να ανησυχώ.
Ειμαι σιγουρη οτι γυριζει σε καποιο κλαμπακι πινοντας τα αντερα του αλλα δεν ανησυχω για το τι πινει. Ανησυχω για το πως θα γυρισει. Η μηχανη του ειναι παγιδα θανατου οταν πινει.
Το κουδουνι χτυπαει και πεταγομαι ορθια να ανοιξω. Μισο...ο Carter εχει κλειδια. Κοιτάζω απο το ματακι για να μην ανοιξω σε κανεναν ληστη.
Λες και ο ληστης θα χτυπησει κουδουνι! Ηλιθια!!
Ποτε δεν ξερεις!!
Γιατι ρε φιλε να εχω κολλησει με εσενα. Δεν χρειαζεσαι συνειδηση. Δεν την ακους καν. Αν με ακουγες τωρα δεν θα ειχε φυγει το παιδι μου!!!
Αγνοω την April και ανοιγω την πορτα στον Chris που χτυπουσε.
Τι θελει ο Chris εδω;
Με το που ανοιγω ομως την πορτα καταλαβαινω τι θελει εδω. Απο τον ωμο του Chris κρεμεται ενας αναισθητος Carter.
"ΤΙ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!;!;! Τι συνεβη;!!" λεω και φαινεται εκπληκτος που με βλεπει εδω.
"Τον βρηκα στο κλαμπακι που βγηκαμε με την ομαδα και ηταν πιτα. Εσυ τι κανεις σπιτι του;;" ρωταει μπαινοντας μεσα και αφηνοντας τον Carter στον καναπε.
"Γνωριζονται οι μανες μας και με φιλοξενουν. Ευχαριστω που τον εφερες" λεω τρεχοντας προς την κουζινα να φερω λιγο νερο.
Δίνω ενα ποτηρι στον Chris και κοιταζω τον Carter πριν του ριξω το αλλο ποτηρι.
Ο Chris γελαει και κουναει το κεφαλι του.
"Το προσπαθησα αλλα δεν. Αστον να κοιμηθει καλυτερα" λεει οταν ο Carter δεν κουνιεται καν.
Βοδι κοιμισμενο!! Κυριολεκτικα...
"Tori, εγω φευγω. Θα τα καταφερεις με αυτον;" λεει κανοντας νοημα προς το ζομπι στον καναπε.
Του χαμογελαω και γνεφω.
"Ευχαριστω και παλι" λεω πριν βγει.
"Αα και Tori. Εε...αν μπορεις...ξες...πες την Kate...να.. Να μου στειλει κανα μηνυμα" λεει ντροπαλα και του χαμογελαω.
"Φυσικα" λεω και φευγει.
Τι κανουμε με το πτώμα τωρα;
Εχεις φτυαρι;
Κοιτα να δεις ατυχια... Χθες το ειχα πανω μου αλλα σημερα δεν το εχω...
BẠN ĐANG ĐỌC
The Newcomer | ✔
Teen Fiction"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...