Ξύπνησα με εναν φριχτο πονοκεφαλο. Ανοιξα σιγα σιγα τα ματια μου αλλα τα ξαναεκλεισα λογω του ηλιου που με χτυπουσε κατευθειαν στο προσωπο.
Γυρισα στο πλαι και ειδα τον Carter να κοιμαται διπλα μου.
Αα τι ωραια..
ΜΙΣΟ ΤΙ!;!
ΟΜΓ!! Πως βρεθηκα στο κρεβατι του Carter!!
Κανω αργες κινήσεις για να σηκωθώ χωρις να τον ξυπνήσω αλλα το χερακι του ειναι σφικτα τυλιγμενο γυρω απ'την μεση μου.
Γαμω το καρμα μου δηλαδη!! Γιατι με μισείς τοσο;;!!
Με χιλια ζορια καταφερα να κατεβω απο το κρεβατι. Προχωρησα προς μια πορτα που υποθετω ειναι το μπανιο και μπηκα μεσα οσο πιο αθορυβα μπορουσα αφου η πορτα ετριζε!
Καθησα μπροστα στον καθρεφτη και αρχισα να ψαχνομαι για σημαδια και πιπιλιες.
Ευτυχως δεν βρηκα τιποτα αρα δεν καναμε κατι.
Μισο! Τι φοραω;!
Κοιταξα κατω και ειδα οτι φορουσα μια μαυρη μπλουζα του και το βρακακι μου.
Μονο!
Οκ! Αρχίζω να φρικαρω! Τι στο διαολο εχει γινει;!
Τελευταιο πραγμα που θυμαμαι ειναι να χορευω με τα κοριτσια και μετα ολα ειναι θολα. Μιλουσα με τον Calvin και καποιος μπηκε στην συζητηση... Δεν ξερω.
Πρεπει να ξυπνήσω τον Carter.
Παω και στεκομαι απο πανω του οσο κοιμαται. Φαινεται τοσο γαληνιος και ηρεμος. Δεν μου παει η καρδια να τον ξυπνήσω.
Ξανακαθομαι διπλα του στο κρεβατι και τον παρακολουθω οσο κοιμαται.
Εχει αγκαλιασει το μαξιλαρι μου οπως αγκαλιαζε εμενα πριν. Το στομα του ειναι ελαφρως ανοιχτο και τα μαλλια του πεφτουν ανακατεμενα μπροστα στα κλειστα βλεφαρα του.
Χωρις να πολυσκεφτω τι κανω σπρωχνω με τα δαχτυλα μου τα μαλλια του μακρυα απο το προσωπο του και αρχιζω να περναω τα δαχτυλα μου αναμεσα τους.
Γιατι με τραβαει τοσο πολυ; Οταν με κοιταζει νιωθω τοσο ωραια που εχω την προσοχη του.
Και μετα ανοιγει το στομα του και πεταει μαλακια.
Την μια με κοιταζει τοσο γλυκα λες και σημαινω κατι γι'αυτον.
Και μετα μου φερεται λες και του ειμαι το πιο αδιαφορο ατομο στον πλανητη που δεν αξιζει ενα δευτερο του χρονου του.
YOU ARE READING
The Newcomer | ✔
Teen Fiction"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...