Η Nina βγαινει τρεχοντας απο το κλαμπ κι εγω απο πισω της.
Γαμωτο γιατι το εκανα αυτο;
Δεν επρεπε να φιλησω τον Adam!
Δεν ηθελα να φιλήσω τον Adam!
Η Nina τον θελει εναν ολοκληρο χρονο και τελευταια εκανε βηματα να τον πλησιασει!! Κι εγω απλα τα κατεστρεψα ολα.
Και ο Adam! Θα νομιζει οτι ακομα τον θελω!
Δεν ξαναπινεις βοτκα!
Σκασε δεν ειναι η ωρα τωρα!!
"Nina συγνωμη! Σε παρακαλω σταματα να τρεχεις!"
"Vic ξερεις ποσο τον θέλω. Κι ομως πηγες και τον φιλησες ετσι απλά οπως θα εκανε ενα τσουλακι! Τι τρεχει μαζι σου;!"
"Συγνωμη! Ηπια πολυ και δεν σκεφτομουν τι εκανα!"
"Και τωρα απλα ξεμεθυσες;! Ασε μας ρε Vicky!! Απλα πες το οτι τον θες ακομα!! Αν είναι να πρέπει να μαλωνω με την κολλητη μου για ενα αγορι τοτε το χασαμε το παιχνιδι!!"
"Δεν τον θελω!! Απλα...απλα-"
"Απλα τι;!!"
"Ειδα τον Carter να φιλαει ενα κοριτσι και...λιγο το οτι μου παει κοντρα σε ολα κι ηθελα να του μπω στο ματι...λιγο η βοτκα που με θολωσε...ο Adam απλα ετυχε να ειναι κοντα. Nina αληθεια συγνωμη. Δεν ηθελα να το κανω. Δεν θα στο εκανα ποτε αυτο. Εισαι κολλητη μου" λεω πλησιαζοντας της.
Τυλιγει τα χερια της γυρω μου κι εγω την αντιγραφω τραβώντας την σε μια αγκαλια.
"Συγχωρεμενη"
"Φαε τη γλωσσα σου ρε! Ειπαμε θυμωσες αλλα δεν θα με βγαλεις και μακαριτισσα!!" λεω κανοντας μια στροφη γυρω απο τον εαυτο μου κι εκεινη σκαει στα γελια.
Χαμογελαω ευχαριστημενη που την εκανα να γελασει και που ξεκαθαρισαμε τα πραγματα.
"Παμε παλι μεσα;"
"Ναι αλλα οχι αλλο βοτκα για σενα!"
"Οχι αλλο βοτκα"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Κυριεεε μπαρμααααν!!" χασκογελαω σκύβοντας πανω στην μπαρα.
"Δεν γινεται να σε δωσω αλλο Victoria"
Τα ματια μου ανοιγουν διαπλατα και σκυβω ακομα πιο κοντα του.
"Εισαι μέντιουμ;!! Πως ξερεις το ονομα μου;!!"
"Τι τραβαω Χριστε μου! Ισως επειδη ερχεσαι καθε Σάββατο με την παρεα σου εδω. Και καθε Σαββατο καταληγουμε σε αυτην την συζητηση"
VOUS LISEZ
The Newcomer | ✔
Roman pour Adolescents"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...