28. Second chances...

693 43 1
                                    

"Φτανουμεε;!"

"Οχι ακομα"

~~~~~~~~~~

"Τωρα φτανουμε;!"

"Εχουμε ακομα ωρα..."

~~~~~~~~~~

"Ποτε θα φτασουμε;"

"Σε λιγο..."

~~~~~~~~~~

"Μηπως τωρα;"

"Οχι..."

~~~~~~~~~~

"Τωρα;!!"

"ΟΧΙ!"

~~~~~~~~~~

"ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΑΑ!!!"

"ΔΕΝ ΟΔΗΓΑΩ ΕΓΩ ΤΟ ΠΛΟΙΟ CARTER ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΠΙΑ!!!"

Και να πεις πως ειναι πολυ ωρα;! Μια ωρα και μιση, βαρια δυο ωρες ειναι η διαδρομη! Και καθε 5 λεπτα ρωταει αν φτανουμε! Λες και νταντευω 4χρονο!!! Που το 4χρονο στην τελικη θα κοιμοταν και θα τελειωνε η υποθεση!

"Βαρεθηκαααα" συνεχιζει να γκρινιαζει και ακουμπαει το κεφαλι του στα χερια του σαν μωρο.

Ολες πεφτουν σε μαλακες, γκομενιαριδες, κολλημενους με την μπαλα, ανωμαλους και οτι αλλο θες κι εσυ πηγες κι επεσες στο διχρονο μη χεσω!

Κοιτα μην τα ακουσεις εσυ τωρα εε!!!

Κοιτα να φτασεις στην Κερκυρα με το καλο και μετα αν θες ακουω και τα 12 Ευαγγελια...

Χριστοπαναγιες ελεγα να ακουσεις αλλα οτι θες...

"Carter, αγαπη μου, ψυχη μου, μωρακι μου, αν θα μπορουσες να το βουλωσεις θα ηταν οτι καλυτερο αυτην την στιγμη" λεω χαμογελαστη και βυθιζεται περισσοτερο στην καρεκλα του.

Οπως καταλαβατε ειμαστε στο καραβι για Κερκυρα, το σπιτι περιμενει επιπλωμενο, το μονο που λειπει ειμαστε εμεις και τα ρουχα μας. Αλλα o Carter το γυρισε σε 5year-old mode και εγω κοντευω να γινω ρεζιλι.

Δεν βαραμε μικροτερα παιδακια.

Δεν βαραμε μικροτερα παιδιακια.

"Σοβαρα ομως τωρα, βαριεμαι την ζωη μου. Ποτε φτανουμε;!!"

Γαμω το στανιο μου λεω ΔΕΝ ΒΑΡΑΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!!!

Ανασουλες. Μετρα μεχρι το 10.

1,2,3

"Αντε να φτασουμε..."

4,5

"...γιατι ολα ειναι χαλια"

6,7,8

"Λες να παω να παραπονεθω στον καπετανιο..."

9,10...!!!

"...μπας και πατησει λιγο γκαζι να πουμε;;!"

The Newcomer | ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora