Συνεχιζω να αδειαζω τον σακο μου μεχρι που ο Josh κι η ξινομουρα εχουν φυγει. Η Liv εφυγε οικειοθελώς. Ο Josh παλι εφυγε με το ζορι γιατι δεν ηθελε να φυγει και να μεινω θυμωμενη μαζι του.
Δεν ειμαι πλέον αλλα δεν χρειαζεται να το ξερει. Καταλαβαινω οτι το εκανε για να με προστατέψει απο τυχον μαλακια του Carter αλλα ας μην με έλεγε πουτανα.
Τωρα θα του ξυσω λιγο την πληγη και θα ριξω και πιπερι για να μαθει να με βριζει!!! Κοκκινο ρε, καρι θα ριξω!!
Οσο αδειαζα τον σακο ο Carter κοιτουσε εξω απο το παραθυρο και σκεφτοταν κατι.
"Τι σκεφτεσαι;" ρωταω και σηκωνομαι πετωντας τον αδειο πλεον σακο μου σε μια γωνια.
"Ολο καποιος προσπαθει να μας χωρισει. Πρωτα εκεινος ο μαλακας ο Troy. Μετα η Elly, τωρα η Liv κι ο αδερφος σου. Πως θα ξερουμε μεταξυ μας στα σιγουρα ωστε να εμπιστευομαστε ο ενας τον αλλον;"
"Μπορουμε να βρουμε μια φραση. Αν την βαζουμε στην προταση θα ειναι σαν να ορκιζόμαστε. Αλλα θα πρεπει να υποσχεθουμε κι οι δυο οτι αν πουμε την φραση λεμε την αληθεια ΜΟΝΟ. Και δεν χρησιμοποιουμαι την φραση για να καλυψουμε καποιο ψεμα" προτεινω και φαίνεται να το σκεφτεται.
"Τι φραση θα βαλουμε;"
"Τι λες για την ημερομηνια που γνωριστηκαμε;" λεω.
"Αυτην του γαμου πριν 10 χρονια η αυτην του σχολειου πριν 3 μηνες;" λεει κοροϊδευτικά.
"Ποια θες;" ρωταω παιχνιδιαρικα.
"Του γαμου. Γιατι σε αντιθεση με εσενα εγω δεν σε ξεχασα..." λεει γελωντας.
"Ημουν 7!" υπερασπιζομαι και με τραβαει στην αγκαλια του.
"#23 δηλαδη"
"#23" επαναλαμβανω και ενωνει τα χειλη μας.
"CARTEEERR!! Εισαι σπιτι;!!!" ακουμε την Aria να φωναζει απο το σαλονι.
"Την τυχη μου..." μουρμουριζει ο Carter εκατοστα μακρυα απο τα χειλη μου.
Αφηνω ενα γελακι, διασκεδασμενη απο τον εκνευρισμο του και απανταω στην πεθερουλα μου που ξερει να κανει τις καλυτερες χαλαστρες.
"Εδω ειμαστεε!!" φωναζω και αφηνωντας ενα τελευταιο πεταχτο φιλι στον Carter βγαινω απο το δωματιο χαμογελωντας.
"Δεν πιστευω να διεκοψα κατι εε;" ρωταει η Aria με το που μπαινω στο σαλονι.
"Οχι οχι" λεω την ιδια στιγμη που ο Carter μουρμουριζει "πολλα...".
YOU ARE READING
The Newcomer | ✔
Teen Fiction"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...