"Ηρεμησε, ανασουλες. Τι κανουμε στα δυσκολα;!"
"Κολυμπαμε;"
"Οχι ρε βλαμμενο! Εισπνεουμε, εκπνεουμε και προσπαθουμε να μην λυποθυμησουμε"
"Μα αν αλλαξει γνωμη; Αν δεν θελει να με παντρευτει;"
"Ειστε πιο ερωτευμενοι κι απ'τον Shrek με την Fiona! Θελει να σε παντρευτει! Ηρεμησε!"
"Μα αν αλλαξει γνωμη;!!"
"Σκασε ρε μαλακα! Δεν αλλαξε γνωμη! Ειναι συνηθισμενο για τις νυφες να αργουν κανα 15λεπτο!"
"Εχει 45 λεπτά που περιμενουμε στην εκκλησια ρε Carter!!"
"Για την Kate και την Tori μιλαμε! Το συνηθισμενο 15λεπτο παιρνει παράταση..." λεω σε αλλη μια προσπαθεια να ηρεμησω τον λουσμενο με κρυο ιδρωτα γαμπρο μπροστα μου.
Η αληθεια ειναι οτι η νυφη αργησε αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να το σκασει. Οποτε εγω σαν καλος κουμπαρος και κολλητος φιλος πρεπει να ηρεμησω τον Chris, γιατι αν συνεχισει ετσι η Kate θα παντρευτει ενα βρεγμενο γατι με γαμπριατικο κουστουμι.
"Να τες!" φωναζει ο Adam δειχνοντας προς τον δρομο. Ενα μαυρο αμαξι στολισμενο με λουλουδια και κορδελες παρκαρει μπροστα στην εκκλησια και η πορτα ανοιγει.
Πρωτη βγαινει η Ella, η ξαδερφη της Kate ως πρωτη παρανυμφος. Μετα βγαινει η Nina ως δευτερη παρανυμφος και μετα η Victoria ως κουμπαρα.
Ειναι ολες ντυμενες με παρομοια φορεματα αλλα η Victoria ξεχωριζει. Οχι μονο γιατι ειναι η κουμπαρα. Αλλα γιατι ειναι ξεκαθαρα η πιο ομορφη.
Στα ματια σου...
Μονο αυτο εχει σημασια.
Αφου η καθε παρανυμφος σταθει διπλα στον συνοδο της, η Ella με τον Stefan, η Nina με τον Adam κι η Tori με εμενα, ο πατερας της Kate την βοηθαει να βγει απο το αμαξι και περπατανε μεχρι τα σκαλιά οπου βρίσκεται ο Chris.
"Ακομα δεν σε συμπαθώ" μουρμουριζει με χαμογελο προς τον Chris και με μια τελευταια αγκαλια στην Kate την παραδιδει στον γαμπρο.
Μολις τελειωσει το μυστηριο και αφου χορεψουμε τον χορο του Ισαϊα και φαμε γυρω στο 5κιλο ρυζι, γιατι ως κουμπαροι μας παίρνει κι εμας η μπαλα, φευγουμε ολοι για το κεντρο οπου θα γινει το γλεντι.
Αναγκαστικα η Tori πηγε με τον αδερφο της αφου η Κλελια ειναι πολυ σπορ για αυτο το φορεμα, δικα της λογια οχι δικα μου.
Η Κλελια ειναι υπεροχη. Εγω ανεβηκα με κουστουμι και ειμαι μια χαρα.
Συμφωνα με την Aipril το φορεμα κοστιζει οσο τα δυο νεφρα σου στην μαυρη αγορα οποτε το να λερωθει με γρασο μηχανής η να σκιστει η οτιδήποτε δεν ειναι μεσα στην λιστα των επιθυμητων καταστασεων αλλιως ΘΑ ΣΟΥ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΦΑΣ!! Δικα της λογια οχι δικα μου.
ESTÁS LEYENDO
The Newcomer | ✔
Novela Juvenil"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...