6. #TeamCartoria!!!

955 70 40
                                    

"ΠΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ;!;!" φωναξα στο τηλεφωνο.

Οχι μαντεψτε με πιο αξιαγαπητο βλαμμενο μιλαω.

Με τον Carter φυσικα!

Οκ νταξει, μεθυσα απ'οτι φαινεται και ο Carter ειπε να κανει μια καλη πραξη και να με καλυψει. Αλλα σαν ηλιθιο που ειναι δεν προσπαθησε να μας καλυψει στην μανα του που σημαινει οτι η κυρια Aria ενημερωσε την κυρα-Marisa για το που θα μεινω ωστε να μην ανησυχει. Ελα μου ομως που η Kate εκανε το ιδιο...

Και φυσικα η μανα μου δεν θα πιστεψει την Kate. Ξερει οτι ειναι κολλητη μου και καλυπτει εμενα. Αλλα θα πιστεψει την δικη της κολλητη η οποια της ειπε την αληθεια.

Και τωρα που σας ενημερωσα για την πολιτικη και οικονομικη κριση της χωρας μας ας επιστρεψουμε στην πηγη των γεγονοτων.

Carter, πισω σε εσενα.

"ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΟΚ;! Αλλωστε δεν ημουν υποχρεωμενος να σε καλυψω! Απο την καλη μου την καρδια το εκανα για να μην καταλήξεις σε κανενα χαντακι χαρακωμενη και βιασμενη! Ενα ευχαριστω δεν βλαπτει!!" φωναζει κι αυτος με την σειρα του.

Νταξει εχει ενα δικιο εδω που τα λεμε...

Και δυο και τρια...

Ραψτο April!

"Ευχαριστω" μουρμουριζω.

"Παρακαλω!" λεει και μπορω να αισθανθώ το αυταρεσκο χαμόγελο που απλωνεται στην μαπα του!

"Πρεπει να κλείσω. Θα σε δω το βραδυ πριγκιπισσα" λεει και πετάγομαι.

Γιατι θα με δει το βραδυ;!!

"Γιατι θα με δεις το βραδυ;!"

"Γιατι θα μας κανετε το τραπεζι. Θα στα πει κι η μανα σου. Κλεινω" λεει και τερματιζει την κληση.

Γιατι πρεπει η μανα του να ειναι κολλητη της δικιας μου;!! Δεν προκειται να ξεμπερδεψω ποτε μαζι του. Παντα θα ξαναμπλεκουμε και εγω θα υποφερω.

Δεν σε ξερω δεν με ξερεις!
Υποφερω κι υποφερεις!

Μονο που τον ξερω και με ξερει!
Υποφερω κι αυτος ο μαλακοπιτουρας το διασκεδαζει!!

Αυτο δεν εχει ομοιοκαταληξια.

Αχ να σου πω ποσο πολυ δεν με νοιαζει;!!

Καλα σήκωσε το τηλ τωρα και θα σε βρισω αργοτερα.

Τι λες-

The Newcomer | ✔ Where stories live. Discover now