19. Οχι κι εσυ...

771 58 65
                                    

"ΑΝΤΕ TORII!!" φωναζει ο Carter απο το σαλονι.

Εχει πεντε μερες που γυρισα σπιτι. Τις πρωτες δυο παρακαλούσα την μανα μου να με αφησει να ξαναπαω στου Carter αλλα δεν.

Παμε κρυφα.

Τωρα καθεται στο σαλονι με τον Mike και με περιμενει να παμε σε κλαμπ με ολη την παρεα. Chris, Kate, Nina, Adam, Stefan, Troy και Garry, ολο το χωριο μαζι θα μαζευτουμε σε αμαξια, μηχανες, τρίκυκλα, ποδηλατα, καϊκια, ελικοπτερα και οτι βρει ο καθενας και θα παμε σε ενα καινουριο κλαμπακι που ανοιξε στην διπλα πολη.

Να ησυχασει κι Calvin. Τι εχει τραβηξει κι αυτη η ψυχουλα...

Και για να μην παω με μαλλι αφανα επεισα τον Carter να παρουμε το αυτοκινητο της μαμας μου. Ουτως η αλλως εδω θα ειναι. Θα ερθει κι η Aria αργοτερα θα στήσουνε μπιριμπα, τρελο κεφι. O Mike θα παει στο σπιτι ενος φιλου του για sleepover με πιτσες και San Andreas. Τυπικο σαββατοβραδο.

"Ερχομαιι!!!" φωναζω και αρπαζοντας το τσαντακι μου αρχιζω να κατεβαινω τις σκαλες.

Παω στον Carter και αφου με κοιταξει απο την κορφη ως τα νυχια με τραβαει και με φιλαει.

"Μπλιαχ! Να πατε σε ξενοδοχειο!!" λεει ο μικρος κανοντας μια γκριματσα και γελαμε.

"Παμε;" ρωταω και ο Carter γνεφει. Χαιρεταμε τον μικρο και την μαμα μου και φευγουμε.

Μιση ωρα μετα μπαινουμε στο κλαμπ με ολο το συναπάντημα και στριμωχνομαστε ολοι μαζι σε μια γωνια του κλαμπ κατω απο την εξεδρα του Dj.

Οι βοτκες πανε κι ερχονται μεχρι που καποιος φερνει σφηνακια. Και πινουμε και χορευουμε. Ο Carter με κραταει απο την μεση και καθε τοσο με φιλαει. Νιωθω σαν τροπαιο που επιδεικνυει στους φιλους του αλλα αυτη τη στιγμη ειμαι πολυ μεθυσμενη για να με νοιαξει.

Καποια στιγμη με αφηνει και παει πιο κει που τον τραβηξε ο Chris να του πει κατι. Εγω συνεχιζω να χορευω με την Kate. Η Nina ειναι χαμενη καπου με τον Adam. O Stefan ριχνεται σε κατι κοριτσια στο μπαρ. Ο Garry ειναι με τον Dj, αλλα κατα τ'αλλα ηρθαμε ως παρεα.

Νιωθω δυο χερια να τυλιγονται στη μεση μου και να με αγκαλιαζουν απο πισω. Γυρναω να δω τον Carter αλλα ξαφνιαζομαι απο τον Troy ο οποιος πριν αντιδρασω κολλαει τα χειλη του στα δικα μου. Βαζω τα χερια μου στο προσωπο του για να τον σπρωξω αλλα με κραταει σταθερη.

Οταν καταφερνω να τον κανω να με αφησει εχει ενα στραβο χαμογελο στα χειλη του.

"Γιατι να παρει ο Carter τετοιο μαναρι;!" λεει χαμογελωντας αλλα δεν με νοιαζει τι λεει.

The Newcomer | ✔ Where stories live. Discover now