11. #Pranksters

912 63 192
                                    

Βάλτε το τραγούδι. Ειναι κυριολεκτικα ολοκληρη η πηγη εμπνευσης αυτου του κεφαλαιου. Αυτο και ο Θανασης απο το Ευτυχισμενοι μαζι😂😂. Μπακ του γιορ μπιλοβντ στορυ❤❤

Αφου βολευτηκα στο εξτρα δωματιο, το οποιο ειναι απεναντι απο του Carter δυστυχώς, κατεβηκα στην κουζινα για να βάλω ενα ποτηρι νερο. Η κα Aria οπως το περιμενα λειπει και μαλλον θα λειπει καθ'όλη την διαρκεια της διαμονης μου εδω.

Karma is a bitch.

Tell me about it.

Εσενα τι σου εκανε δηλαδη..;

Με εκανε συνειδηση σου.

Σε μισω.

Αμοιβαια τα αισθηματα.

"Vicky!! Ελα λιγο!!" φωναζει ο Carter απο το δωματιο του.

"ΜΗΝ ΜΕ ΛΕΣ ΕΤΣΙ ΓΑΜΩΤΟ!!!" φωναζω αλλα δεν σηκωνομαι απο την καρεκλα.

"Τι κολλημα εχεις με αυτο το ονομα;!" ρωταει μπαινοντας στην κουζινα.

"Να μην σε νοιαζει" λεω και πινω το νερο μου.

"Τοτε δεν σε πειραζει να συνεχισω να σε φωναζω ετσι, σωστα Vicky;" λεει και τον κοιταζω εκνευρισμενη.

"Vicky Vicky Vicky Vicky!!!" λεει ξανα και ξανα.

Μενω ηρεμη και μου βαζω αλλο ενα ποτηρι νερο.

Πινω το μισο και τον κοιταζω.

"Αργα η γρηγορα θα μου πεις, Vicky!" κοροϊδεύει ξανα και τοτε ριχνω το υπολοιπο νερο κατευθειαν στην μουρη του.

Το ευχαριστηθηκα αυτο.

Κι εγω. ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!

Victoria-Carter: 1-0

Σκουπιζει το προσωπο του με το χερι του και με κοιταζει αγριεμενος οσο εγω γελαω. Ξερετε εκεινο το αθορυβο το γελιο που καταληγει σε ασφηξια και γυρναει σε μεταλλαγμενη φωκια.

Ναι αυτο.

"Θα το πληρώσεις αυτο" λεει με ενα στραβο χαμογελο. "Εχε τα ματια σου ανοιχτα! Δεν εχεις ιδεα ποτε θα χτυπησω!" λεει και φευγει απο την κουζινα.

Ανατρίχιασα.

"ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΤΏΡΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΉΣΕΙΣ!! Ειναι ανάγκη!!!" λεει και αναστεναζω ακολουθωντας τον.

Μπαινει σε ενα μικρο αποθηκακι και καθεται μπροστα απο το πλυντήριο ρούχων κοιταζοντας το λες και ειναι αρχαια εξωγηινη γραφη και ο κοσμος μας εξαρταται απο την μεταφραση του.

"Δεν μπορω να το βαλω να λειτουργησει, εβαλα ηδη τα ρουχα μεσα αλλα δεν ξερω πως ξεκιναει" λεει και ξυνει το κεφαλι του.

The Newcomer | ✔ Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt