"Ξυπνηστε ανωμαλα φρικια!!" ακουω φωνες μεσα στον υπνο μου.
Μπα... Δεν θα λενε εμας.
"CARTER πουστη σηκω απο το κρεβατι τωρα κι ανοιξε την πορτα!!" ξανακουω.
Σιγουρα για αλλον Carter μιλανε.
"Tori αν δεν ανοιξεις την πορτα αυτην την στιγμη θα πω στον Carter το μεσσαιο σου ονομα!!!" πετάγομαι απο το κρεβατι τυλιγοντας το σεντονι γυρω μου και τρεχω στην πορτα να ανοιξω πριν η ηλιθια κολλητη μου μαρτυρήσει το πιο εξευτελιστικο μου μυστικο!!
Πως δεν μου ξεφυγε τιποτα στον Ricky...
Κανονισε κακομοιρα μου γιατι θα μεινεις χωρις κεφαλι να ζαλιζεις!!!
Καλα καλα...
Ανοιγω την πορτα και πέφτει κατευθειαν να με αγκαλιασει. Ο Chris καθεται και μας κοιταζει απο πισω.
Μολις η Kate παρατηρει την ενδυμασια μου τον τραβαει μεσα στο σπιτι και τον βαζει να κοιταει τον τοιχο.
"Σορρυ... Παω να αλλαξω" λεω και τρεχω στο δωματιο. Ο Carter κοιμαται ακομα αλλα θα αφησω τον Chris να τον ξυπνήσει. Το ξερω οτι το λαχταραει η ψυχουλα του να του ρίξει κανεναν κουβα με παγακια στο κεφαλι.
Δεν μπορουμε να μπουμε εμποδιο στο Bromance!
Αφου ντυθω ξαναπηγαινω στο σαλονι οπου τα παιδια εχουν βολευτει μπροστα στην τηλεοραση και βλεπουν Μπομπ Σφουγγαρακη.
Ο Carter ειναι το τριχρονο μετα...
Δεν μας παρατας...κι εγω βλεπω Μπομπ Σφουγγαρακη!!
Ναι... Και αν θυμαμαι καλα κι ο Carter του εχει αδυναμια. Ο Ricky τον εχει πρηξει να πεταξει εκεινο το κοκκινο μποξερακι με τον Μπομπ να αγκαλιαζει ενα παγωτο.
Το λατρευω εκεινο το μποξερακι του γι'αυτο δεν το πεταει.
"Σου ελλειψα ρε βουρλο;" ρωταει η Kate και πεφτει επανω μου.
"Ναι ρε ηλιθιο! Παρα πολυ!!" λεω σφιγγοντας την πανω μου.
"Παω να ξυπνησω τον μπρο" λεει ο Chris και βγαινει απο την κουζινα με ενα μπολ γεματο νερο και παγακια.
Τα λεγα εγω.
"Εμαθα για την Elly. Αυτο το κοριτσι εχει πολυ θρασος. Μπραβο παντως. Ειμαι περηφανη. Και με βριζω ολη μερα που δεν ημουν απο μια γωνια να το βλεπω και να γελαω με τα χαλια της" λεει και γελαω.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Newcomer | ✔
Fiksi Remaja"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...