14. Batman vs Superman

841 65 87
                                    

"Carter! Τσακισου! Ξεκιναει η ταινια και εσυ κάθεσαι και σαβουριαζεις τα ποπ κορν μονος σου στην κουζινα!" φωναζω μπουκαρωντας στην κουζινα. "Φερε εδω τα ποπ κορν μικρο, χοντρο βλαμμενο!!" αρπαζω το μπολ απ'τα χερια του και τρεχω ξανα προς το σαλονι.

"Ποιον ειπες χοντρο ρε!;!" φωναζει τρεχοντας απο πισω μου και γελαω γεμιζοντας το στομα μου με ποπ κορν. Food is life!! Μην με κρινεται!

Πριν προλαβω να φτασω στο σαλονι με πιανει απ'τα ποδια και πεφτω κατω.

"Ρε βλακα!! Τα ποπ κορν!!" φωναζω αφου το μισο μπολ χυθηκε απο την πτωση μου. Με σηκωνει άτσαλα στον ωμο του σαν σακι με πατατες και συνεχιζει να περπαταει στο σαλονι με εμενα να τρωω ποπ κορν πισω απ'την πλατη του.

"Τι θα δούμε;" ρωταει πετωντας με στον καναπε.

"Ειπα να βαλω τον Τιτανικο αλλα σε λυπηθηκα και θα δούμε το Batman vs Superman" λεω και κατσουφιαζει.

"Προτιμουσα τον Τιτανικο... Η Rose εχει κωλαρα!" λεει και τον βαραω στον αυχενα.

"Αωω!! Μην ζηλευεις! Κι ο δικος σου κωλος με αναβει" μου κλεινει το ματι. Μενω με το στομα ανοιχτο και αυτος γελαει.

Ορεξουλες εχει;! Τι τον επιασε;;

Δεν ξερω. Αλλα χαιρομαι που φαινεται χαρουμενος.

Πανε πιο κει! Με πνιγεις με τα τοσα ζουμια!

Χαζο!

Ναι βρισε κι αλλο τον εαυτο σου. Εισαι διχασμενη προσωπικότητα κουκλιτσα μου!!

"Και μην νομιζεις οτι ξεχασα τις προσβολες προς το ατομο μου! Δεν ημουν χοντρος οταν καλοπερνουσες με αυτους τους κοιλιακους!" λεει και σηκωνει την μπλουζα του για να υποστηριξει το επιχειρημα του.

Νιαμ νιαμ...!!

"Οσο για το μικρος, θα δει πολυ συντομα ποσο λαθος κανεις" ψιθυρισε διπλα στο αυτι μου και ξεροκαταπια.

Τωρα αυτο να το παρω ως απειλη ή ως υποσχεση;!

Χαμογελασε και ξανακαθησε κανονικα στον καναπε διπλα μου.

"Βαλε τωρα την ταινια πριγκιπισσα!"

Παταω το play και ξανακαθομαι στην θεση μου. Κανα μισαωρο μετα αρχισαμε να βαριομαστε αφου την ειχαμε ξαναδει κι οι δυο.

"Να φερω καμια Monopoly;" ρωταω βαριεστημενα αλλα κουναει αρνητικά το ομορφο κεφαλακι του.

Κεφαλα αλλα ας το παρακαμψουμε...

"Παμε για κλαμπινγκ! Σε μιση ωρα να εισαι ετοιμη! Παω να βαλω βενζινη στην μηχανη κι ερχομαι" λεει και φευγει.

The Newcomer | ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora