15. WHAAAAAAAAT?!?!

828 60 60
                                    

Ξυπνα μωρη!! Σε ρωτησε κατι το παιδι!! Πρεπει να απαντησεις ξες!!! Ειναι αγενεια να μην απαντας!!

"Victoria;;"

Ναι μισο λεπτο καμαρι μου τωρα έρχεται! Μην φυγεις θα ειναι εδω σε λιγο. ΞΥΠΝΑ ΜΩΡΗ ΜΠΟΧΛΑΔΟ!!!

"Καλα...καταλαβα" λεει και παει να σηκωθει απο το παγκακι αλλα η April μου δινει ενα νοητό χαστουκι και τον τραβαω απο την μπλουζα και τον φιλαω.

Ξαφνιαζεται στην αρχη αλλα δεν αργει να τυλιξει τα χερια του γυρω απο την μεση μου και να με τραβηξει πιο κοντα του.

"Αυτο να το παρω σαν ναι;" ρωταει με ενα χαμογελο οταν σπαμε το φιλι.

"Σιγουρα!" απανταω και ξαναενωνω τα χειλη μας.

Ευχαριστω πολυ που με ξυπνησες απο τον εσωτερικο ληθαργο April!

Παρακαλω.

Αη μωρη με ειρωνευεσαι κιολας!

"Παμε σπιτι;" σηκωνεται απο το παγκακι.

"Μπορεις να οδηγησεις;" ρωταω με επιφυλαξη.

"Οχι θα παμε με τα ποδια" λεει και μετανιωνω που έβαλα γοβες.

"Και την μηχανη; Εδω θα την αφησουμε; Αν στην κλεψουν;!" λεω και τον ακολουθω μεχρι το παρκινγκ.

Βγαζει το stand και αρχιζει να την τσουλαει προς τον δρομο.

Αα καταλαβα. Μεθαυριο θα φτασουμε σπιτι.

"Αστο! Ξανακλειδωστην και παμε να μας φτιαξει ο Calvin δυο καφέδες. Ετσι θα φτασουμε αυριο" λεω και αυτο καναμε.

Οταν επιτελους μπηκαμε σπιτι η κα Aria καθοταν στον καναπε κοιταζοντας με νευρα την πορτα.

"Καλα!! Κινητά δεν εχετε;! Μονο να στελνετε μηνυματα και να παιζετε παιχνιδια ειναι;!! Σας εχω παρει τουλάχιστον 20 φορες!! Τον καθενα!! Που ησασταν;! Σηκωνεστε φευγετε βραδυατικα και δεν ειδοποιείται κανεναν! Ασε ενα σημειωμα στο ψυγειο ρε παιδι μου, να ξερω οτι δεν σας απηγαγαν! Οτι ζειτε! Στην τελικη εσεις οι δυο ειστε ικανοι να αλληλοσκοτωθειται!!" φωναζει και βγαζουμε τα τηλεφωνα μας απο την τσεπη για να δουμε οντως 25 κλήσεις στον Carter και αλλες 23 σε εμενα.

Το ρεκορ της κυρα-Marisas παντως δεν το ξεπερασες.

Ναι οντως. Η μανα μου εχει κανει 77 κλησεις και 45 μηνυματα μεσα σε μια ωρα. Αυτο σημαινει οτι επερνε τηλεφωνο πανω απο μια φορα το λεπτο!

"Σορρυ μαμα, ημασταν σε ενα κλαμπακι. Η μουσικη ηταν δυνατα οποτε δεν ακουγοταν τιποτα" λεει περνωντας ενα χερι γυρω απο τους ωμους μου τραβωντας με κοντα του.

The Newcomer | ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora