Το κουδούνι χτυπαει δινοντας το σημα για να αρχησει αλλη μια μερα στο σχολειο. Η Kate φαινεται περιεργως χαρουμενη σημερα. Ποτε δεν χαμογελαει τοσο πολυ. Και ηταν καλη με τα ατομα γυρω της!
"Εμμ..Kate εισαι καλα σημερα;" ρωταω προχωρωντας προς την αιθουσα. Πρώτη ωρα μαθηματικα. Γιουπι...
"Ναι, γιατι να μην ειμαι;" λεει με ενα χαμογελο.
Αρχιζω να φρικαρω...
"Απλα, χαμογελας πολυ σημερα"
"Απλα ξυπνησα χαρουμενη. Σηκωθηκα το πρωι πριν χτυπησει το ξυπνητηρι και εφαγα ενα καλο πρωινο και ηρθα γεματη ενεργεια για μια καινουρια μερα"
"Οκ...μιλα! Ποια εισαι και τι στο διαολο εκανες με την κολλητη μου;!!" γελαει με την αντιδραση μου και μου ανακατευει τα μαλλια παιχνιδιαρικα.
"Σοβαρα ομως...εγινε τίποτα χθες βραδυ;" την κοιταω στα ματια φτιαχνοντας τα ανακατεμένα μου μαλλια.
"Τιποτα..."
"Ξεραστα ολα!"
"Καλα! Ο Chris με πηρε τηλεφωνο το βραδυ και μου ζητησε να παω στην πρεμιερα μιας ταινιας μαζι του"
"ΣΕ ΚΑΛΕΣΕ ΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ!!!" φωναζω και ολοι γυρνανε να μας κοιτάξουν στον διάδρομο.
"Πιο δυνατα! Η Αλάσκα δεν σε ακουσε!!!" λεει ενοχλημενη και μπαινει στην ταξη.
"Σορρυ. Απλα χαρηκα τοσο πολυ για σενα!!" πραγματικα χαιρομαι για την κολλητη μου.
Ειναι τσιμπημενη με τον Chris απο την δευτερα γυμνασιου. Και παμε τριτη λυκειου!! Πεντε χρονια δεν ειναι λιγα.
Ο Chris ειναι πολυ καλο παιδι αλλα εχει λαθος παρεες. Απο την στιγμη που μπηκε στην ομαδα μπασκετ του σχολειου και στην παρεα των 'διασημων' εχει υιοθετήσει τις συνηθειες τους που δεν ειναι και οι καλυτερες.
Καπνιζουν, πανε σε πάρτυ καθε μερα, πινουν, η λιστα ειναι ατελειωτη.
"Και εγω ειμαι χαρουμενη. Αλλα πες εσυ. Ποια ηταν η τιμωρια σου χθες;"
"Επρεπε να ξεναγησω ενα γουρουνι στο σχολειο"
"Δεν σε καταλαβα..."
"Θα εχουμε καινουριο μαθητη και επρεπε να τον ξεναγησω. Αλλα μην χαιρεσε. Ειναι ενα εγωκεντρικο ηλιθιο αγορι οπως τα περισσοτερα εδω μεσα. Ειμαι σιγουρη οτι θα μπει κατευθειαν στην κλικα της Liv"
ESTÁS LEYENDO
The Newcomer | ✔
Novela Juvenil"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...