"Carter που με πηγαινεις;;..." γκρινιαξε για αλλη μια φορα ακουμπωντας το κεφαλι της στην πλατη μου.
Οδηγαω εδω και μια ωρα με προορισμο εκπληξη για αυτην και δεν εχει σταματήσει να γκρινιαζει επειδη πιαστηκε να καθεται τοση ωρα στην μηχανη.
Βλακεις! Το απολαμβανει τα μαλα να κραταει ετσι αυτους τους κοιλιακους.
"Σε λιγο φτανουμε πριγκίπισσα. Σταματα να γκρινιαζεις" λεω και χαϊδεύω το μπουτι της οδηγωντας με ενα χερι.
"ΧΕΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΌΝΙ!!" φωναζει κανοντας με να γελασω. Φοραμε κρανος κι οι δυο. Οποτε νταξει δεν κανω ετσι στυλ μαλακιες στο ακυρο.
Οχι δεν κανεις ετσι στυλ μαλακιες στο ακυρο. Κανεις ολη την ωρα.
Σκασε ρε.
Αν παθει τιποτα η Tori η η πολυαγαπημενη μου συνειδηση της θα σε αφησω να σαπισεις με τις ηλιθιες επιλογες σου.
Δεν θα παθει κανεις τιποτα. Και που ξες οτι εχει συνειδηση;! Μπορει να ειμαι ο μονος μαλακας που μιλαει στον εαυτο του.
Μπα υπαρχουν πολλοι...
Βγαινω απο το κεντρικο και μπαινω σε εναν χωματόδρομο που βγαζει μεσα στο δασος.
"Αν με εφερες να με βιασεις δεν χρειαζοταν να παμε τοσο μακρυα. Εχουμε δωματια!" λεει και γελαω.
"Ολο εκει ειναι το μυαλο σου" λεω και ακουμπαει το κεφαλι της στον ωμο μου για να βλεπει που πηγαινουμε.
Σταματαω την μηχανη διπλα σε ενα δέντρο και αφου κατεβασω την Tori, δενω την μηχανη στο δέντρο.
Μην μας κλεψουν την Κλελια!!
Κλελια λεμε την μηχανη. Ναι οποιοδηποτε προμπλεμ να το λυσετε μονοι σας! Λεω την μηχανη μου Κλελια! Τελεία!
Και παυλα!
"Που παμε;" ρωταει βγαζοντας το κρανος της και αφήνοντας το πανω στην μηχανη. Κανω το ιδιο και πιανω το χερι της για να την οδηγησω μεσα απο τα δεντρα.
"Θα δεις!" λεω και γρυλιζει. Γελαω με την ανυπομονησια της και συνεχιζω να σπρωχνω κλαδια για να φτασουμε στο ξεφωτο.
Οσο εκανα την μαλακια και δεν της μιλουσα δεν μπορουσα να κοιμηθω το βραδυ. Οποτε επαιρνα την Κλελια και τον μαλακα τον Ricky και εκανα βόλτες. Καποια στιγμη απλα ειδα τον χωματόδρομο και μπηκα και οταν ακουσα νερο να τρεχει βρηκα αυτο το μερος.
ESTÁS LEYENDO
The Newcomer | ✔
Novela Juvenil"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...