Ανοιγω τα ματια μου και σηκωνομαι ορθια απο το κρεβατι. Τεντωνομαι, χασμουριεμαι, τιναζω λιγο τα μουδιασμενα μου χερακια.
Μισο λεπτο! Ειμαι... Εχω...
ΕΧΩ ΣΩΜΑ!!!
April! Πως στο καλο πηρες το σωμα μου και γιατι ειμαι εγω η συνειδηση τωρα και γιατι ειναι ολα τοσο ασπρα εδω περα καιγονται τα ματια μου!!!
Ηρεμησε Tori! Απ'οτι φαινεται ηρθε η μερα που καθε συνειδηση ονειρευεται να ερθει.
Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ "Ασε την συνειδηση να κανει κουμαντο!"
Ειμαι ενθουσιασμενη!! Τωρα θα σου λεω εγω να σκασεις! ΧΑ! Φατα κοροιδο!!!
April! Θελω πισω το σωμα μου!!!
Αραξε τα μεμε σου κουκλα μου θα το παρεις πισω σε ακριβως 24 ωρες απο τωρα. Αυτο σημαινει οτι εχω 24 ωρες με τον Ricky!!
Γυριζω το κεφαλι μου και βλεπω το σωμα του Carter να κοιμαται ακομα.
"Ξυπνά παλιοτενεκε!! Ειναι η μερα μας σημερα κι εσυ σπαταλας τις ωρες που εχουμε μαζι!!!" φωναζω και του δινω μια σπρωξια να πεσει απο το κρεβατι.
Αυτο για όλες της φορες που με ξυπνησε γλυφωντας το δαχτυλο του και βαζοντας το στο αυτι μου! Ακομα και χωρις σωμα!
"Τι ειναι αυτα που λες...;" ρωταει νυσταγμενος.
"Εισαι ο Ricky! Ετσι;"
"Οχι ειμαι η θεια μου απο το Σικαγο. Φυσικα και ειμαι ο Ricky κι εσυ εισαι η April και- OMG εχουμε σωματααα!!!" φωναζει οταν καταλαβαινει τι συμβαινει.
"Καλημερα ξυπνοπουλι"
"Και ξερεις τι σημαινει αυτο εε;" ρωταει πονηρα.
Πριν προλαβω να απαντησω πεφτει πανω μου σπρωχνοντας με πισω στο κρεβατι και αρχιζει να μοιραζει φιλια στον λαιμο μου.
"Ricky..." παραπονιεμαι αλλα δεν δινει σημασια.
Μην τολμησεις να κανεις σεξ με το σωμα μου και το σωμα του αγοριου μου ενω εσεις ειστε στο μυαλο μας!!!
Τωρα που το απαγορευσες θα το κανω σιγουρα!
April!!
Να σκασεις και να πλανταξεις! This is my day bitch!
Λεω και κλειδωνω την Tori στο πισω μερος του εγκεφαλου.
"Ασε με να σου κανω τα μαγικά μου. Απο ποιον νομιζεις εμαθε ο Carter;"
"PornTube..."
"Αλλα θα λες σε λιγο" λεει και συνεχιζει την δουλεια του στο λαιμο μου.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Newcomer | ✔
Genç Kurgu"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...