Παρκαρω την Κλελια μπροστα στο σουπερμαρκετ και μπαινω μεσα με σκοπο να παρω παγωτο για τα κοριτσια.
Και για μενα!
Με εκανες και πηρα την τουρτα...φτανουν τα γλυκα για σημερα...
Ναι λες και δεν σου αρεσε!
Ricky πρεπει να διατηρησουμε το σωμα Ελληνα Θεου που μας χαρισε ο Θεουλης και η σοκολατινα δεν βοηθαει ειδικα αν ακολουθειται απο παγωτο!!!
Παρε με γευση φρουτου! Θα ειναι πιο υγιεινό!
Εισαι ηλιθιος...
Φτανω στον διαδρομο με τα ψυγεια και καθομαι χαζευω τον παγωμενο παραδεισο που απλωνεται μπροστα μου. Τόσες γευσεις! Σοκολατα, στρατσιατελα, φυστικι, oreo, φραουλα, μπανανα, τσιχλοφουσκα, μπισκοτο, καραμελα, βατόμουρο, βανιλια, ροδι, ξινομυλο... Νταξει ειναι ατελειωτο αν κατσω να τα πω ολα θα εχουμε ενα ολόκληρο κεφαλαιο μονο με γευσεις παγωτων...
Sounds good to me!!
Εσυ να σκασεις!
Και να πλανταξεις μωρη σαφρακιασμενη!!!
$@*#!)
Υποτιθεται με βριζεις τωρα;
Ναι!
Και πως διαβαζεται;! Αι δολαριο μωρη παπακι, τον αστερισκο μου μεσα! Της διεσης σου το θαυμαστικο μωρη παρενθεση!!
*χτυπαει το κεφαλι του στο τοίχο*
"Θελετε βοηθεια;" ρωταει μια κοπελα με ναζι. Ειναι κοκκινομαλλα, με εντονα καστανα ματια και ενα κεφαλι πιο κοντη απο την Tori.
Μιλαμε στουπα η κοπελα...
"Οχι ευχαριστω" λεω αδιαφορα και συνεχιζω να παλευω με το εσωτερικο μου τριχρονο στο τι γευση να διαλεξω.
"Εισαι σιγουρος; Μου φαινεσαι... μπερδεμενος..." λεει πιανοντας το μπρατσο μου ενω ταυτοχρονα λεπταινει την φωνη της.
Διωξτην μην γινει καμια μαλακια και δεν εχω ορεξη να ακουω την κρεβατομουρμουρα τους μετα...
"Κοπελια στριβε γιατι ηρθες για μαλλι και θα βγεις κουρεμενη..." προειδοποιω αλλα αυτη γελαει.
"Γιατι; Θα με δειρεις;" ρωταει πονηρα.
Εε ρε που μπλεξαμε...
"Οχι αλλα το κοριτσι μου εχει φετιχ με τους αναπτηρες... Ισως στο καψει το μαλλι. Αλλα μην ανησυχεις μωρε. Θα παρει την αποχρωση που θες! Κοκκινο της φωτιας!" λεω κοροιδευτικα.
ESTÁS LEYENDO
The Newcomer | ✔
Novela Juvenil"Παρατα με ησυχο επιτελους! Δεν ζητησα να μου κανει κανενας 'ενημερωτικη ξεναγηση', και ακομα κι αν ζητουσα δεν θα ησουν εσυ!! Εισαι τοσο βαρετη που πεθαινω!!" "Ουτε εγω θελω να ειμαι εδω ηλιθιε!! Αλλα ειτε το θες ειτε οχι κολλησες μαζι μου!!" Προχ...